کار سازمان عمران، فقط آسفالت معابر با این سطح از کیفیت نیست!ماشین آلات مکانیزه آسفالت به علت مدیریت اشتباه در حال فرسوده شدن است

کار سازمان عمران، فقط آسفالت معابر با این سطح از کیفیت نیست!ماشین آلات مکانیزه آسفالت به علت مدیریت اشتباه در حال فرسوده شدن است




به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ حسین مهاجری در نطق پیش از دستور یکصد و بیست و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج تذکرش را در خصوص سازمان عمران و معاونت برنامه ریزی ارائه کرد و اظهارداشت: سازمان عمران و بازآفرینی شهری دارای امکانات و استعدادهای فراوان از لحاظ ماشین آلات، تجهیزات، کارخانه آسفالت و پرسنل متخصص و با تجربه است اما موضوع مدیریت غلط و پرحاشیه به جای مدیریت فنی در این سازمان موجب مشکلات جدی شده است.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج خطاب به شهردار با اشاره به مشکلات سازمان عمران و بازآفرینی شهری تصریح کرد: در بخش هایی که اخیرا توسط این سازمان در این چند ماه آسفالت شده است قیرزدگی آسفالت، اجرای شیب عرضی نامناسب، جمع شدگی آسفالت و مواردی از این قبیل بسیار مشاهد می شود.

مهاجری اذعان کرد: قیرزدگی آسفالت یعنی آسفالتی که قرار بود ۱۰ سال عمر کند اما ۲ سال را هم نمیبیند! این حجم از اتلاف بیت المال را چه کسی باید پاسخ دهد؟

عضو شورای اسلامی شهر کرج به بازدیدش از پل سه راه رجایی شهر اشاره کرد و افزود: این روزها بازدیدی از پل سه راه گوهردشت و چهار راه کارخانه قند تا میدان امام حسین داشته باشید، آسفالتی که کمتر از چند ماه از اجرای آن می گذرد؛ بخش های زیاد و قابل توجهی از آن قیر زده شده است که با صدای رسا می گویم این موضوع عین تضیع بیت المال است.

مهاجری بیان کرد: گزارشها نباید فقط منحصر به تولید کمی آسفالت باشد! باید گفت چه آسفالتی و با چه کیفیتی در حال تولید و اجرا است؟ وی به مسئله ماشین آلات و تجهیزات سازمان عمران اشاره و گفت: ماشین آلات لکه گیری مکانیزه آسفالت که با این شرایط سخت اقتصادی با هزینه های چند ده میلیاردی در سنوات قبل خریداری شده است که امروز به علت مدیریت اشتباه سازمان عمران و نداشتن برنامه برای بهره برداری از این ماشین آلات، در حال فرسوده شدن است!

مهاجری خاطرنشان کرد: آقای شهردار بهره برداری از این ماشین آلات می تواند شهر را از گیر و دار روش های سنتی و غیر شفاف و غیر اصولی لکه گیری آسفالت رهایی بخشد.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر کرج؛ تا کی قرار است به علت سو مدیریت و نبود برنامه مناسب در این سازمان، شهر و مردم هزنیه های گزاف روانی و مالی آن را پرداخت کنند؟
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر کرج

    منبع خبر

    شورای شهر کرج

    شورای شهر کرج یک شورای شهر در شهر کرج می باشد

      نظرات