دلیل مماشات مجموعه تحت امر شما با کم کاری بیمه گذار چیست ؟بدعهدی بیمه تکمیلی با کارکنان شهرداری

دلیل مماشات مجموعه تحت امر شما با کم کاری بیمه گذار چیست ؟بدعهدی بیمه تکمیلی با کارکنان شهرداری



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، مریم قهرمانی صارم در نطق پیش از دستور یکصد و بیست و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن انتقاد از عملکرد بیمه تکمیلی تجارت نو به پرسنل شهرداری اظهارداشت: بیمه تکمیلی درمان یکی از مهم‌ترین خدماتی است که شهرداری به کارکنان در جهت تامین رفاه آنان ارائه می‌دهد که بارها مراتب نارضایتی خود را نسبت به بهبود عملکرد شرکت بیمه اعلام و خواستار رسیدگی به این مشکلات هستند.

وی تصریح کرد: نحوه خدمات دهی بیمه تجارت نو و مستنداتی که وجود دارد آیا شهرداری کرج نمی تواند حتی با هزینه ای که از پرسنل محترم شهرداری می گیرد خدمات بیمه ای مطلوبی ارائه دهد ؟! دلیل مماشات مجموعه تحت امر شما با کم کاری بیمه گذار چیست ؟

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه باید به قراردادهای بیمه نظارت شود،تصریح کرد: باید نظارت مجموعه شهرداری بر قراردادهای بیمه گذار باشد و بهترین گزینه برای خدمات دهی به پرسنل انتخاب شود .

قهرمانی اذعان کرد :بعد از چند ماه کارکنان مطالبات درمانی از خدمات بیمه تکمیلی دریافت نکردند و بسیاری به بیمه تکمیلی این شرکت معترص هستند.

وی یادآور شد: با توجه به تذکراتی که داده شده تاکنون هیچ همت و تخصصی برای برخورد برای حل مسئله قرارداد بیمه با شرکت‌ مذکور نشده است.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر کرج

    منبع خبر

    شورای شهر کرج

    شورای شهر کرج یک شورای شهر در شهر کرج می باشد

      نظرات