بی تدبیری شهرداری در توزیع متوازن نیروهای کیفی و کارآمد در سازمان ها، مناطق، و معاونت ها

بی تدبیری شهرداری در توزیع متوازن نیروهای کیفی و کارآمد در سازمان ها، مناطق، و معاونت ها



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، حسین مهاجری در نطق پیش از دستور یکصد و بیست و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن انتقاد از عملکرد سازمان عمران به ظرفیت دفاتر تسهیل گری و مدیریت این بخش اشاره کرد و اظهارداشت: این دفاتر فرصت مهم شهرداری در حوزه شناخت مشارکتی مسئله و همراهی و پذیرش مردم و کاهش مشکلات اجتماعی پروژه های عمرانی هستند نیاز است سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری گزارش دقیق از دو موضوع شناخت مشارکتی مسئله به خصوص در مناطق کم برخوردار و ایجاد پذیرش مردمی در پروژه های عمرانی با استفاده از ظرفیت دفاتر تسهیل گری در یکسال اخیر به شورا ارسال شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: ضروری است تا سازمان عمران توضیح دهد چه اقداماتی در این چند ماه اخیر در این حوزه انجام داده است؟

مهاجری در بخش دیگری از تذکرش به مدیریت منابع انسانی اشاره کرد و افزود: مهم ترین مسئله مدیریت منابع انسانی، بی تدبیری در توزیع متوازن نیروهای کیفی و کارآمد در سازمان ها، مناطق، و معاونت ها است و سوال مهمی را در این زمینه ایجاد می کند که چرا بخش های مختلف با توجه به مسئولیت هایی که هر بخش دارد از توزیع مناسب نیروی کیفی برخوردار نیستند؟

وی بیان کرد: اطلاعی که دارم در برخی از بخش ها و واحدها ، کارها و پروژه ها توسط خود مسئول مربوطه در حال انجام است و برخی که اسم کارشناس و رئیس اداره را به یدک می کشند، گاهی وقت ها به عنوان مهمان به محل کار خود سر می زنند؛ علت اغماض نسبت به این شرایط چیست؟ ‏

مهاجری خطاب به شهردار یادآور شد: آقای شهردار با رئیس اداره و کارشناسی که ساعت شروع کارش ۱۱ صبح است چرا با تغافل برخورد می شود؟ با وجود تذکرات متعدد شفاهی در حوزه تعادل و توازن و مدیریت منابع انسانی تاکنون اقدام موثری انجام نشده است در این راستا درخواست می شود جنابعالی برای ساماندهی وضعیت موجود اقدام کنید.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر کرج

    منبع خبر

    شورای شهر کرج

    شورای شهر کرج یک شورای شهر در شهر کرج می باشد

      نظرات