۱۰ درصد از اعتبارات فرهنگی کرج صرف توانمندسازی بانوان می‌شود

۱۰ درصد از اعتبارات فرهنگی کرج صرف توانمندسازی بانوان می‌شود



عمار ایزدیار، در حاشیه بازدید از نمایشگاه مشاغل خانگی «بازارچه برکت»، در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه حمایت از صاحبان مشاغل در این نمایشگاه حرکت در مسیر بیانات مقام معظم رهبری است ضمن تقدیر از عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، گفت: افرادی که در این نمایشگاه حضور دارند عمدتا اقشار آسیب پذیر، بانوان سرپرست خانوار و تحت حمایت نهادهای خدمات رسان هستند.

وی اضافه کرد: در شرایطی که خیلی از افراد دچار تنبلی اجتماعی شده‌اند گروهی از جامعه زنان سرپرست خانواده پای کار آمدند و با کمترین امکانات در منزل محصولاتی برای ارائه آماده کردند.

عضو شورای شهر کرج در بخش دیگری با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم، ادامه داد: از نگاه دیگر می‌توان گفت که این مشاغل خانگی رزمنده‌های اقتصادی هستند که به چرخش سرمایه کمک می‌کنند.

ایزدیار بیان کرد: مدیریت شهری با تعامل و همکاری صد درصدی از این قشر حمایت خواهد کرد. البته از این حیث وظایف سنگین تری بردوش داریم که امیدواریم در مسیر تحقق آن با قدرت گام برداریم.

این نماینده مردم در پارلمان شهری با بیان اینکه تلاش برای تثبیت شغلی بانوان سرپرست خانوار و مشاغل خانگی ادامه دارد، اضافه کرد: در این راستا امید داریم با افزایش تبلیغات محیطی به کمک این قشر بیاییم.

وی در پایان تصریح کرد: مجموعه شورای شهر در راستای تبصره ۹-۲ بودجه مصوب ۱۴۰۲ مدیریت شهری ۱۰ درصد از اعتبارات فرهنگی را به حوزه توانمندسازی بانوان و ایجاد بازار کار تخصیص داده است.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر کرج

    منبع خبر

    شورای شهر کرج

    شورای شهر کرج یک شورای شهر در شهر کرج می باشد

      نظرات