متقاضیان مسکن مهر پردیس یک قدم به خانه‌دار شدن نزدیک شدند

متقاضیان مسکن مهر پردیس یک قدم به خانه‌دار شدن نزدیک شدند

http://www.bananews.ir/وزیر راه و شهرسازی در بازدید از شهر جدید پردیس از روند عملیات اجرایی پروژه‌های مسکن مهر بازدید و دستور لازم را برای تسریع امور صادر کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی نیکزاد از مراحل ساخت پروژه‌های ۲۰ هزار واحدی آرا واقع در فاز ۱۱ ، انبوه سازان در فاز ۵ و دره بهشت در فاز۱۱ بازدید و دستور لازم برای تسریع در ساخت آنها را داد.

وزیر راه و شهرسازی علاوه بر تاکید بر پیش‌بینی و ساخت فضاهای عمومی همچون مسجد، مدرسه، درمانگاه و کلانتری با همکاری پیمانکاران اعلام کرد: در فاز۱۱ تا تیر سال آینده ۵۸۰ واحد آماده تحویل می‌شود.

نیکزاد در این بازدید خواستار پیگیری انشعاب آب، برق، گاز، تلفن ثابت و آنتن دهی تلفن همراه شد.

همچنین در این بازدید وزیر راه و شهرسازی به بررسی مشکلات مطرح شده از سوی پیمانکاران پرداخت و دستوراتی نیز برای رفع مشکلات آنها داد و ضمن حضور در سالن‌های ثبت‌نام مسکن مهر واقع در شهر جدید پردیس در جریان نحوه ثبت نام آنها قرار گرفت.

تاکنون بیش از ۸۳ هزار نفر از متقاضیان برای طرح جدید مسکن مهر در شهر پردیس ثبت نام کرده‌اند.

عملیات ساخت ۸۰ هزار واحد مسکونی هم آغاز شده است و حدود ۳۰۰ نفر در حال پالایش اطلاعات متقاضیان هستند تا افراد واجد شرایط به‌طور دقیق برآورد شوند.

ابتدا قرار بود در مرحله جدید ثبت نام تا ۴۰ هزار واحد انجام شود که به دستور وزیر راه و شهرسازی ادامه یافته است.

از همه شهروندان واجد شرایط و متقاضی خواسته شده است فقط از طریق مراجع رسمی که اعلام شده است برای نام نویسی اقدام کنند و فریب آگهی های روزنامه ها و دیگر موارد را نخورند چون ضرر می‌کنند.

شهر جدید پردیس که حدود ۱۷ کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد، از پرمتقاضی‌ترین شهرهای جدید کشور در طرح مسکن مهر محسوب می‌شود.

در حال حاضر ۶۰ هزار نفر در شهر جدید پردیس سکونت دارند که بر اساس افق پیش‌بینی شده، جمعیت شهر جدید یاد شده در ۲ تا ۳ سال آینده به ۴۰۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

همه واحدهای مسکونی مهر در شهر جدید پردیس به شیوه صنعتی در حال ساخت هستند و همه ملاحظات و مطالعات مربوط به زلزله را نیز در طراحی واحدهای مسکونی مدنظر قرار داده‌ایم.

بنا بر این گزارش، مدارک لازم برای نام‌نویسی متقاضیان شامل شناسنامه متقاضی، همسر و افراد تحت تکفل وی به همراه کپی صفحه اول و دوم، کارت ملی متقاضی، همسر و افراد تحت تکفل وی به همراه کپی پشت و رو کارت، حکم کارگزینی متقاضی، سرکوپن، گواهی مدرسه محل تحصیل فرزند متقاضی یا هر مدرک دیگر که بتواند شرط حداقل ۵ سال سابقه سکونت را احراز کند، است.

متقاضیان برای دریافت مدارک مورد نیاز و نشانی مراکز پستی‌ می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی http://www.mrud.ir و پایگاه اطلاع رسانی شهرجدید پردیس http://www.pardis-ntoir.gov.ir مراجعه و فرم های مربوط را دریافت کنند.

    نظرات