قیمت اجاره پانسیون در تهران

قیمت اجاره پانسیون در تهران

http://www.bananews.ir/فرمول تبدیل رهن به اجاره در بازار اجاره مسکن، در قراردادهای رهن و اجاره اتاق و پانسیون به دانشجویان و کارمندان نیز راه پیدا کرده است و از طرف دیگر اتاق مهمان یکی از مزیت‌هایی است که برخی از پانسیون‌ها از آن بهره مند هستند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) این دو ویژگی پانسیون ها، این روزها بر جذب مستاجران مجرد بسیار تاثیرگذار بوده است.

نزدیکی به مترو، ایستگاه اتوبوس و خط اول تاکسیرانی، برخورداری از اینترنت پرسرعت، مبله و وایرلس رایگان، جزو امکاناتی هستند که در حال حاضر با گذشت زمان اکثر پانسیون‌ها باید از آنها برخوردار باشند و فراهم بودن چنین امکانات رفاهی به عنوان ویژگی شناخته نمی‌شود.

پانسیونی مختص بانوان در مرکز تهران واقع در خیابان انقلاب از اتاق‌های ۲، ۴ و ۶ تخته برخوردار است که مبلغ ودیعه برای اقامت اتاق‌های ۴ و ۶ تخته به ازای هر نفر ۲۰۰ هزار تومان است و اجاره ماهانه اتاق ۶ تخته نیز به ازای هر تخت ۱۴۰ هزار تومان، اجاره ماهانه اتاق ۴ تخته ۱۵۰ هزار تومان است و اما اتاق ۲ تخته به دلیل نیمه خصوصی بودن از ودیعه ۲۱۰ هزار تومانی و اجاره ۳۰۰ هزار تومانی به ازای هر تخت بهره مند است.

این خوابگاه ساعات ورود و خروج مستاجران خود را کنترل می‌کند، زیرا قبل و بعد از ساعات تعیین شده از ورود یا خروج متقاضیان معذور است. اما هر یک از ساکنان پانسیون می‌توانند ماهانه یک مرتبه پذیرای یک مهمان باشند؛ زیرا اتاقی برای پذیرش مهمان در نظر گرفته شده است.

از سوی دیگر در خیابان عباس آباد یک خوابگاه برای بانوان این امتیاز را مهیا کرده است که متقاضی اجاره تعیین شده را در صورت تمایل به صورت رهن با شرایط تبدیل اجاره ماهانه، هر ۳۰ هزار تومان به ازای یک میلیون تومان پرداخت کنند و طبق گفته مسوول این خوابگاه، ساکنان از کلیه امکانات رفاهی برخوردار هستند.

۱۵۰ هزار تومان ودیعه اتاق‌های ۴، ۶، ۸ و ۱۰ تخته است و اجاره ماهانه ۱۲۸ هزار تومان برای اتاق‌های ۱۰ تخته، ۱۴۸ هزار تومان اجاره ماهانه برای اتاق‌های ۸ تخته، ۱۵۸ هزار تومان اجاره ماهانه اتاق‌های ۶ تخته و ۱۷۸ هزار تومان اجاره ماهانه اتاق‌های ۴ تخته در این خوابگاه است البته متقاضی بنا به درخواست خود می‌تواند اجاره ماهانه را با تقسیم کردن بر ۳۰ هزار تومان به رهن تبدیل کند.

علاوه براین، در خیابان مطهری پانسیونی برای کارمندان و دانشجویان خانم در نظر گرفته شده است که آنها با ارائه کارت دانشجویی و گواهی اشتغال به کار اتاق مورد نظر خود را اجاره کنند و پارکینگ جزو امکانات ویژه این خوابگاه است.

اتاق‌های ۲ تخته در این خوابگاه با شرایط ۲۰۰ هزار تومان ودیعه و ۳۱۰ هزار تومان اجاره ماهانه، اتاق‌های ۴ تخته با ۲۰۰ هزار تومان ودیعه و ۲۱۰ هزار تومان اجاره ماهانه و همچنین اتاق‌های ۶ تخته با ودیعه ۲۰۰ هزار تومان و ۱۷۰ هزار تومان اجاره ماهانه، آماده واگذاری به متقاضیان است.

پانسیون مذکور برای مهمانان ساکنان خود اتاقی در نظر گرفته است البته هزینه هر شب اقامت در اتاق مهمان ۱۰ هزار تومان است.

    نظرات