راه اندازی پرواز مستقیم تهران –مسقط

راه اندازی پرواز مستقیم تهران –مسقط

http://www.bananews.ir/پرواز مستقیم تهران-مسقط از روز دهم شهریور ماه دایر خواهد شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حسین نوش آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان با اعلام این خبر افزود: از مدتها قبل بحث ضرورت ایجاد خط پروازی مستقیم میان ایران و عمان وجود داشت که با پیگیریهای سفارت جمهوری اسلامی و اهتمام دولت عمان و هماهنگی های بعمل آمده با سازمان هواپیمایی کشوری و مقامات ذیربط ، این پرواز از دهم شهریور ماه سال جاری بصورت روزانه میان تهران و مسقط صورت خواهد گرفت.

نوش آبادی افزود: پروازهای میان پایتخت های دو کشور هر روز و حتی روزهای جمعه هم انجام می شود تا امکان برقراری ارتباط بیشتر و تسهیلات مناسب تر در اختیار اتباع دو کشور قرار گیرد.

سفیر کشورمان افزود : خوشبختانه روابط بین جمهوری اسلامی ایران و عمان روابطی مثبت و تاریخی و روبه رشد می باشد و مسؤلان عالی رتبه دو کشور علاقمند به توسعه روابط و گسترش مناسبات سیاسی ،فرهنگی ، علمی و گردشگری هستند و ایجاد خط پروازی مستقیم کمک قابل توجهی در تحقق این اهداف و زمینه ی مناسبی را برای فعالیت بخش های دولتی و غیر دولتی در حوزه های اقتصادی و تجاری فراهم خواهد کرد.

شایان توجه است که این پرواز ها توسط شرکت هواپیمایی عمان ایر که موفق به اخذ تندیس بهترین شرکت هوایی خاورمیانه در سال ۲۰۱۰ شده است صورت می گیرد .

    نظرات