سلسله جلسات آموزشی - توجیهی پیمانکاران سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید آغاز شد
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، وثوق نیا افزود: به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات سرویس مدارس و افزایش رضایتمندی شهروندان، دانش آموزان، اولیاء و رانندگان ناوگان سرویس مدارس، جلسات آموزشی توجیهی پیمانکاران سرویس مدارس آغاز شد.
وی اظهار داشت: در این دوره های آموزشی توجیهی، مطالبی در تشریح آیین نامه و دستورالعمل اجرایی سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان سرویس دانش آموزی)، نحوه عقد قرارداد با مدیران مدارس، نحوه تأمین خودرو، نحوه پرداخت حقوق رانندگان سرویس مدارس و شرایط و مدل خودروی سرویس مدارس مورد مرور و یادآوری قرار خواهد گرفت.
وثوق نیا یادآور شد: داشتن معاینه فنی معتبر، بیمه شخص ثالث معتبر، جعبه کمک های اولیه، کپسول آتش نشانی، نصب برچسب سرویس مدارس، نظافت و آراستگی راننده و پاکیزگی خودرو، رعایت شئونات اسلامی و پوشش ظاهری از شرایط رانندگی سرویس مدارس در سال جدید است.
وثوق نیا تصریح کرد: این دوره های آموزشی – توجیهی با شرکت تمام رانندگان سرویس مدارس و به منظور آشنا ساختن رانندگان با قوانین، دیدار چهره به چهره با رانندگان و بررسی مشکلات و پاسخگویی به سؤالات آنان، برای هر شرکت پیمانکاری به طور مجزا برگزار می شود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در خاتمه یادآور شد: در حال حاضر سازمان تاکسیرانی دارای 12 شرکت پیمانکار سرویس مدارس است که به جابه جایی دانش آموزان اشتغال دارند.
انتهای پیام/
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات