سامانه مدیریت اسناد در شهرداری قزوین راه اندازی شد

سامانه مدیریت اسناد در شهرداری قزوین راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین؛ محسن اسفندیاری رییس سازمان در این خصوص گفت: بهره برداری از سامانه مدیریت اسناد راهکاری جامع برای امنیت اسناد و مدیریت اطلاعات سازمانی(ذخیره سازی، جست وجو و بازیابی) محسوب می شود.

وی اظهار داشت این سامانه، اسناد و اطلاعات را از منابع مختلف جمع آوری، تحلیل و به صورت یکپارچه مدیریت می کند و بستر لازم را برای مدیریت دانش (مانند امکان تبادل نظر، دانشنامه، گفت وگو، پیام رسانی، اشتراک منابع ویادداشت) در مجموعه شهرداری فراهم می آورد.

اسفندیاری با بیان این مطلب که سامانه مدیریت اسناد» امکان جست وجو در فایلهای متنی و تصاویر و تبدیل تصویر به متن را با استفاده از تشخیص نوری کاراکتر ( OCR ) و طبقه بندی خودکار، در پرونده های دیجیتالی فراهم می کند. افزود: ایجاد فرم‌های متفاوت چندزبانه، فراخوانی تمام قابلیت‌های نرم‌افزار با استفاده از وب‌سرویس برای سامانه‌های موجود، مقایسه اسناد و نمایش آن‌ها به‌صورت Slideshow و امانت‌دهی سند به کاربران از دیگر قابلیت های سامانه مدیریت اسناد به شمار می رود.

اسفندیاری خاطرنشان کرد: کاربران می توانند برای دسترسی به این سامانه از طریق نشانی city.qazvin.ir در بخش پرتال کارمندی وارد سامانه آرشیو الکترونیکی هوشمند مدیریت اسناد شوند و از خدمات آن بهره_مند گردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات