جلوگیری از ثبت‌نام در پرند با اجاره‌نامه غیرواقعی

جلوگیری از ثبت‌نام در پرند با اجاره‌نامه غیرواقعی

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پرونده ثبت نام کنندگان در پرند یکبار دیگر بررسی می‌شود، گفت: برخی از متقاضیان فقط یک اجاره نامه فراهم کردند تا بتوانند در پرند ثبت نام کنند که براساس قانون باید از ثبت نام آنها جلوگیری شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ابوالفضل صومعلو در گفتگو با مهر در خصوص بررسی دوباره ثبت نام کنندگان در پرند، اظهار داشت: مدارک متقاضیانی که برای مسکن مهر در شهر پرند ثبت نام مسکن مهر کرده اند، دوباره بازبینی می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تخلف برخی از متقاضیان برای ثبت نام مسکن مهر، گفت: برای ثبت نام مسکن مهر در شهر تهران باید سابقه سکونت ۵ ساله از سوی متقاضی ارایه شود اما برخی از متقاضیان فقط یک اجاره نامه فراهم کردند تا بتوانند در پرند ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه این افراد در تهران زندگی نمی کنند، بیان کرد: قانون به دولت این اجازه را می دهد تا از ثبت نام این افراد جلوگیری کند زیرا براساس قانون واحدهای مسکونی مهر در شهرهای اطرافت تهران، مختص تهرانی ها است.

صومعلو تصریح کرد: بنابراین وزیر کارگروهی را تشکیل داد تا این موضوع را بررسی کند و البته این را باید گفت که تعداد این گونه افراد در پرند محدود است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این افراد در آینده برای ثبت در سازمان اسناد با مشکل مواجه می شوند، افزود: حتی اگر وزارت راه و شهرسازی این افراد را حذف کند در زمان سند دار شدن واحدهای مسکن مهر و ارایه مدارک، این افراد با مشکلاتی روبرو می شوند.

    نظرات