ساماندهی اساسی مدارس محدوده مرکزی تبریز با اجرای طرح "استقبال از مهر"

ساماندهی اساسی مدارس محدوده مرکزی تبریز با اجرای طرح "استقبال از مهر"

به گزارش شهریار ، در این بازدید رضا جان فشان نوبری ضمن دیدار با مدیران مدارس محدوده مرکزی شهر از نواقص و مشکلات مدارس سطح حوزه مطلع شده و دستورات مقتضی را در راستای حل فوری این نواقصات صادر کرد.

وی در این بازدید گفت: طرح "استقبال از مهر" به مناسبت بازگشایی مدارس، با هدف پاکسازی، ساماندهی و نوسازی مدارس در محدوده شهرداری منطقه ۸ در حال اجراست که تا پایان شهریور ماه تداوم خواهد یافت.

او به جزئیات این طرح اشاره کرد و افزود: در طرح "استقبال از مهر" اقدامات متعددی توسط شهرداری منطقه ۸ در مدارس سطح حوزه انجام می‌پذیرد که لکه گیری آسفالت ورودی های مدارس ،ترمیم و بهسازی پل های عابر پیاده مقابل مدارس، رنگ آمیزی و نقاشی و طراحی دیوارها ،نصب نیمکت و سطل زباله به همراه پاکسازی و بهسازی مدارس  از جمله این اقدامات به شمار می آیند.

شهردار منطقه ۸ در پایان ضمن اشاره به تلاش شبانه روزی نیروهای خدماتی منطقه برای آماده سازی هرچه بهتر منطقه برای استقبال از سال تحصیلی جدید، گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده تلاش داریم همزمان با آغاز مهر ماه و سال تحصیلی جدید، استقبالی شایسته از دانش آموزان انجام دهیم.

طی این برنامه شهردار منطقه ۸ به همراه معاونان و مدیران منطقه، از مدارس شهید ستارداداشی، فاطمیه، نیکان، شهید مطهری، جابربن حیان، باقرالعلوم، ناموس، مهر، الزهرا،پروین اعتصامی بازدید کرد و در جریان امور ساماندهی این مدارس قرار گرفتند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات