شهرداری تمهیدات لازم در آستانه بازگشایی مدارس اجرا کند

شهرداری تمهیدات لازم در آستانه بازگشایی مدارس اجرا کند



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، مسعود محمدی در ابتدای یکصد و سی و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول در آستانه فرا رسیدن ماه مهر و شروع سال تحصیلی جدید اظهارداشت: در راستای فراهم نمودن محیط شهری مناسب به مناسبت بازگشایی مدارس ، تلاش شود تا خدماتی در خور شان مجموعه تعلیم و تربیت این کلانشهر با محوریت معاونت خدمات شهری و همکاری سازمانهای وابسته در خصوص زیباسازی شهر اجرا شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: شهرداری با پاکسازی، بهسازی و زیباسازی معابر پیرامون مدارس، لکه گیری آسفالت پیاده روها و معابر اطراف مدارس، حذف موانع فیزیکی و نیز نازیبائی های بصری از اطراف مدارس تلاش کند تا محیطی شاد، سالم و با نشاط برای ارتقای روحی دانش آموزان، جهت فراگیری علم و دانش مهیا سازد.

محمدی همچنین از آمادگی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری نیز همزمان با آغاز سال تحصیلی خبر داد و یادآور شد:با توجه به افزایش تردد درون شهری و آغاز فعالیت مدارس و دانشگاهها پیش بینی لازم برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان انجام شود.

وی با اشاره به هماهنگی های انجام شده در خصوص سرویس مدارس خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تلاش داریم همزمان با آغاز مهر ماه و سال تحصیلی جدید، استقبالی شایسته از دانش آموزان و دانشجویان انجام دهیم.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر کرج

    منبع خبر

    شورای شهر کرج

    شورای شهر کرج یک شورای شهر در شهر کرج می باشد

      نظرات