حال وزیر راه و شهرسازی مساعد است/ رئیس بنیاد مسکن در بیمارستان دماوند

حال وزیر راه و شهرسازی مساعد است/ رئیس بنیاد مسکن در بیمارستان دماوند

http://www.bananews.ir/اتومبیل حامل وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مسکن کشور در جاده دماوند – تهران واژگون شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی نیکزاد وزیر راه وشهر سازی به همراه علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن کشور بعد از بازدید از مسکن مهر فیروزکوه در راه بازدید از پروژه مسکن مهر مهرآباد دماوند به علت واژگونی خودرو دچار حادثه شد.

خودرو لندکروز واژگون شده وزیر مسکن و شهرسازی چهار سرنشین داشت که حال عمومی وزیر مسکن شهرسازی مساعد گزارش شده اما علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن کشور به بیمارستان سوم شعبان دماوند منتقل و دو سرنشین دیگر به صورت سرپایی مداوا شدند.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: خودروی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز به علت سرعت غیر مجاز دچار حادثه شد و سرنشینان آن به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ کورانی اظهار داشت: خودرو حامل وزیر راه و شهرسازی که صبح امروز پنج شنبه قصد بازدید از پروژه های مسکن مهر شهرستان دماوند را داشت در جاده فیروزکوه - دماوند به علت تخطی از سرعت مجاز و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه دچار سانحه شد.

وی افزود: بلافاصله وزیر و سایر سرنشینان خودرو توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ کورانی ادامه داد: اخبار منتشره در مورد ترکیدگی لاستیک خودرو صحت ندارد و در بررسی صحنه تصادف خط ترمز چند ده متری خودرو حامل وزیر مشاهده می شود.

ضمن اینکه خودرو هیچ گونه نقص فنی نداشته است و کارشناسان با بررسی صحنه، سرعت غیر مجاز و عدم توانایی کنترل خودرو را علت اصلی وقوع این حادثه اعلام کردند.

    نظرات