فرهنگ‌سازی در حوزه ترافیک شهری در اولویت قرار گیرد

فرهنگ‌سازی در حوزه ترافیک شهری در اولویت قرار گیرد

فرهنگ‌سازی در حوزه ترافیک شهری در اولویت قرار گیرد

فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به به اینکه یکی از مهمترین دغدغه های بنده در حوزه ترافیک است، گفت: باید در حوزه ترافیک، به مقوله فرهنگ سازی و آموزش توجه بیشتری شود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، علیرضا شائینی صبح امروز در همایش همیاران پلیس و مراسم تجلیل از نمونه های ترافیکی شهرستان که در محل سالن ذوب آهن و با حضور مسئولان شهرستانی و شهری برگزار شد، افزود: با توجه به اهمیت ویژه حوزه ترافیک باید به مقوله فرهنگ سازی و آموزش توجه جدی‌تر شود زیرا تنها اختصاص بودجه به این حوزه کافی نیست.

وی با بیان اینکه حوزه ترافیک با جان مردم ارتباط دارد لذا دستگاه‌هایی همچون پلیس راهور، شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌های فرهنگی باید در کنار هم قرار گیرند تا این معضل را مرتفع سازند، ابراز داشت: حوزه سوانح دارای سه بعد قانون و مامور، بستر آسیب زاو بعد فرهنگ است که دو بعد قبل عملیاتی اما بعد فرهنگ از مهمترین بخش آن است که باید با ارتباط مجموعه های فرهنگی اقدامات شایسته و خوبی خصوصا در مدارس صورت پذیرد.

فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود با تاکید بر اینکه در تمام دنیا موضوع ترافیک و تصادفات مطرح است لذا نیازمند کاری مستمر برای این حوزه هستیم، اظهار داشت: اقدامات فرهنگی لازمه این کار است و با برنامه ریزی دقیق می توان اقدامی ارزشمند در این حوزه را برنامه ریزی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات