برگزاری اولین همایش تجلیل از کارکنان نیروی انتظامی/  ارتباط تنگاتنگ شغلی و حرفه فرماندهی انتظامی و مدیریت شهری رفاه اجتماعی را به همراه دارد

برگزاری اولین همایش تجلیل از کارکنان نیروی انتظامی/ ارتباط تنگاتنگ شغلی و حرفه فرماندهی انتظامی و مدیریت شهری رفاه اجتماعی را به همراه دارد

برگزاری اولین همایش تجلیل از کارکنان نیروی انتظامی/ ارتباط تنگاتنگ شغلی و حرفه فرماندهی انتظامی و مدیریت شهری رفاه اجتماعی را به همراه دارد

شهردار شاهرود ، گفت:اولین همایش تجلیل از کارکنان نیروی انتظامی حاصل ارتباط تنگاتنگ شغلی و حرفه و روحیه تعاملی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی در همایش تجلیل از کارکنان نیروی انتظامی که با حضور مسئولان شهرستانی و شهری و خانواده بزرگ فراجا در محل سالن ولیعصر شهرداری برگزار شد، افزود: نیروی انتظامی در سطح جامعه نقش حیاتی دارد چراکه تأمین امنیت یکی از نیازهای اساسی شهروندان به شمار می‌رود و با تلاش شبانه روزی این قشر فداکار، جامعه امن ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه مردم قدردان خدمات نیروی انتظامی هستند، ابراز داشت: نیروی انتظامی به‌ عنوان نهادی در جهت حفظ امنیت و آرامش مردم شناخته می‌شود که این مسوولیت خطیر را با برنامه‌ریزی‌های دقیق، مشارکت مردمی و تعامل بین دستگاهی به انجام می‌رساند.

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه زمینه‌های همکاری شهرداری و نیروی انتظامی ارائه خدمت بهتر به مردم را فراهم می آورد، اظهار داشت: رفاه شهری و تأمین امنیت مناسب برای شهروندان از دغدغه‌های مهم و مشترکی است که در حال حاضر به نحو مطلوب و با جدیت پیگیری خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه در مسیر خدمت‌رسانی به مردم، فرهنگ مناسب و افزایش اعتماد و سرمایه اجتماعی اهمیت به‌سزایی دارد، اعلام داشت:هنگامی که به مردم خدمتی به شکل مطلوب ارائه می‌شود، مردم هم از خادمان خود چه در حوزه امنیت و پلیس و چه در حوزه خدمات شهر مانند پاکبان‌ها ، آتش نشانان و... قدردانی خواهند کرد و آن را فراموش نمی کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات