هر نوع حفاری در خیابان‌های پایتخت تا پایان اجلاس سران ممنوع است

هر نوع حفاری در خیابان‌های پایتخت تا پایان اجلاس سران ممنوع است

http://www.bananews.ir/معاون عمرانی استاندار تهران با اعلام تمهیدات ویژه استانداری برای برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها گفت: تهران با آمادگی کامل میزبانی این اجلاس را بر عهده می‌گیرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدرضا محمودی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: با توجه به اینکه در آستانه عید سعید فطر قرار داریم و بعد از آن نیز مراسم بازگشایی مدارس را خواهیم داشت، خط کشی معابر و لکه‌گیری آسفالت‌های خیابان از برنامه‌هایی است که در دستور کار شهر تهران قرار دارد.

وی افزود: از ماه رمضان نیز حفاری خیابان‌ها که از سوی سازمانهای آب، برق، گاز و تلفن انجام می‌شود، متوقف شده و این روند تاپایان برگزاری اجلاس ادامه خواهد داشت تا در روزهایی که سران ۱۲۰ کشور در تهران حضور دارند، زیبایی ظاهری شهر سر و سامان داشته باشد.

محمودی گفت: شهرداری تهران نیز موظف شده متکدیان را جمع‌آوری کند که در طول ماه رمضان این طرح انجام شده و تا زمان برگزاری اجلاس نیز این روند ادامه خواهد داشت تا متکدی در سطح شهر نداشته باشیم.

وی عنوان کرد: درباره محدودیت‌های ترافیکی نیز در روزهای برگزاری اجلاس پلیس راهور تهران بزرگ تدابیر لازم را در صورت لزوم اعلام خواهد کرد، چرا که ممکن است مسیرهای ویژه برای انتقال میهمانان در نظر گرفته شود.

معاون استاندار تهران همچنین با بیان اینکه از ۷ تا ۱۱ شهریور ماه تمامی ادارات و سازمانهای دولتی شهر تهران تعطیل خواهد بود و شهروندان پایتخت می‌توانند برای سفر برنامه‌ریزی کنند، گفت: تعطیلی شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی نیز با نظر خود آنها انجام می‌شود و چنانچه بخواهند می‌توانند از این تعطیلات استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: شهر تهران آمادگی کامل برای برگزاری اجلاس غیر متعهدها را دارد و همه تدابیر برای حضور آنها در پایتخت اتخاذ شده است.

    نظرات