جلب رضایت خداوند و توفیق خدمت به شهروندان و همچنین توسعه شهر با کار جهادی و در سایه همدلی محقق می شود

جلب رضایت خداوند و توفیق خدمت به شهروندان و همچنین توسعه شهر با کار جهادی و در سایه همدلی محقق می شود

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ مهدی صباغی در آئین تجلیل از دست اندرکاران کلان پروژه کمربندی پیامبر اعظم (ص) – آیت الله باریک (ره) قزوین که در سالن اجتماعات قائم (عج) منطقه دو شهرداری برگزار شد، از مدیران و کارکنان شهرداری خواست تا رضايت خداوند متعال و خدمت به مردم را سرلوحه كار خود قرار دهند و با دقت و در راستای تسهیل امور شهر و شهروندان گام بردارند.

وی اظهار کرد: پروژه کمربندی پیامبر اعظم (ص) – آیت الله باریک (ره) قزوین برغم سختی های فراوان با تلاش شبانه روزی مجموعه مدیریت شهری قزوین به بهره برداری رسید و با اجرای این پروژه موفق به جلب رضایت و خشنودی شهروندان دیار مینودری قزوین شدیم.

صباغی خاطرنشان کرد: افتتاح این کمربندی مصادف شد با حمله وحشیانه رژیم جعلی و غاصب اسرائیل به بیمارستان المعمدانی، که به احترام مردم غزه بدون افتتاحیه رسمی بازگشایی شد.

شهردار قزوین در بخش دیگری از سخنانش گفت: چند روز اخیر در سفر وحیدی وزیر کشور به بویین زهرا، طی مراسمی کمربندی پیامبر اعظم (ص) – آیت الله باریک (ره) به صورت رسمی افتتاح و وزیر کشور از این پروژه بعنوان پروژه ای کم نظیر یاد کردند.

صباغی اضافه کرد: همچنین وزیر کشور از پروژه تصفیه خانه شیرابه زباله در سایت مجتمع پردازش پسماند پاکسار بازدید و در جریان روند این پروژه قرار گرفت و طبق وعده ایشان چند روز اخیر متخصصانی از وزارتخانه های مختلف از این تصفیه خانه بازدید بعمل آوردند، با بهره برداری از این پروژه برای اولین بار در کشور شاهد تبدیل شیرابه زباله به آب برای مصارف فضای سبز خواهیم بود.

وی در خاتمه گفت: با تلاش و پیشتکار و با در نظر گرفتن رضایت خداوند می توان کارهای بزرگی را در کمترین زمان ممکن انجام داد و امیدواریم با همراهی شهروندان و همدلی پرسنل خدوم مجموعه مدیریت شهری قزوین بتوانیم قدم های بلندتری را برای توسعه شهر، رفاه و آسایش شهروندان قزوین برداریم.

انتهای پیام/

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات