اجرای طرح بزرگراهی مهر ماندگار در کرمان

اجرای طرح بزرگراهی مهر ماندگار در کرمان

http://www.bananews.ir/مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، گفت: نخستین طرح بزرگراهی مهر ماندگار از محل اعتبارات طرح های مهر ماندگار اجرا می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) خداداد مقبلی افزود: باند دوم بزرگراه باغین - کرمان - ماهان - بم - شوره گز که بخشی از آن در سالهای گذشته به بهره‌برداری رسیده است، از محل اعتبارات مهر ماندگار به اتمام می‌رسد.

وی یاداور شد: طول این محور از کرمان تا بم ۱۸۵ کیلومتر است که ۴۴ کیلومتر آن بعد از ماهان به بهره‌برداری رسیده و ۲۳ کیلومتر از دو راهی راین به سمت بم در دست اجراست که در یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و افتتاح آن نقش مهمی در کاهش ترافیک و تصادفات جاده‌ای دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، تصریح کرد: ۴۴ کیلومتر از این محور در قالب طرح مهر ماندگار اجرا می‌شود که این قطعه ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات اجرایی آن به صورت شبانه روزی در حال اجراست.

مقبلی، اظهار کرد: یک قطعه ۱۷ کیلومتر دیگر این محور از ابارق به سمت بم در حال آسفالت شدن است که تا پایان سال جاری محور باغین – بم به صورت کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، طول محور بم – شوره گز را ۹۷ کیلومتر عنوان و بیان کرد: قطعه نخست آن به طول ۱۷ کیلومتر تمام شده و آسفالت نهایی آن در حال اجراست که قطعه بعدی آن به طول ۳۰ کیلومتر با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست انجام است.

وی خاطرنشان کرد: دو قطعه ۲۵ کیلومتر دیگر از این محور نیز پیمانکار آن مشخص شده و در حال تجهیز کارگاه است.

    نظرات