گاز دار شدن یک شهر و پنج روستای کرمانشاه در هفته دولت

گاز دار شدن یک شهر و پنج روستای کرمانشاه در هفته دولت

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از بهره‌برداری از گاز طبیعی در یک شهر و پنج روستای استان در هفته دولت سال جاری خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهندس نقی کمالی اظهار کرد: در هفته دولت بهره‌برداری از گاز طبیعی در شهر هلشی با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال آغاز می‌شود. همچنین گازرسانی به روستاهای شادآباد علیا، شادآباد سفلی، قیطول و سیردوله از توابع هرسین و روستای کلید دره از توابع شهرستان صحنه با مجموع اعتبار ۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در فاصله هفته دولت سال گذشته تاکنون، تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده از سال گذشته تاکنون شاخص‌های عملکردی شرکت گاز استان کرمانشاه رشد مطلوبی داشته است؛ به نحوی که از هفته دولت سال گذشته تاکنون سه شهر قصرشیرین، کوزران و گهواره و همچنین ۲۸ روستای استان از گاز طبیعی بهره‌مند شده‌‌اند.

وی افزود: در این مدت ۴۷۱ کیلومتر شبکه‌گذاری، ۷ هزار مورد نصب انشعاب و ۳۶ هزار مورد اشتراک پذیری در گستره استان به انجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته در بخش گازرسانی به صنایع ۵۲ واحد عمده صنعتی استان از قبیل کارخانه روغن نباتی نازگل، پتروشیمی پلیمر و مجتمع کایکو به شبکه گاز متصل شده‌‌اند.

    نظرات