نخستین سامانه املاک و مستغلات راه اندازی شد

نخستین سامانه املاک و مستغلات راه اندازی شد

http://www.bananews.ir/نخستین سامانه جامع املاک و مستغلات کشور به عنوان اولین پایلوت در شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران راه اندازی شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در مراسم افتتاح این سامانه 'مجید کیان پور' معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران، 'سید علی لطفی زاده' معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در این مراسم گفت: سامانه یاد شده در پیشبرد تسهیل امور املاک و مستغلات نقش بسزایی دارد.

کیان پور سپس اظهار امیدواری کرد با افتتاح این سامانه بتوان در جهت کاهش بورکراسی اداری، کاهش خطاها در امور اجرایی و تسهیل در گزارش گیری بر طبق نیاز دفاتر، اتصال شرکت های استانی به مرکز در خصوص املاک و مستغلات ، ایجاد بانک اطلاعات جامع و به روز بودن آن، تسریع و تسهیل در انجام فرایندهای مختلف سازمانی وغیره گامهای مناسبی در آینده برداشته شود.

همچنین معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه نیز با ابراز رضایت از راه اندازی اولین سامانه املاک و مستغلات در شرکت عمران و بهسازی شهری ایران اظهارداشت : ساماندهی و یکسان سازی اطلاعات می تواند در تسریع و انجام امور نقش بسزایی را ایفا کند.

'محمد رضا سلطانی'، مدیر عامل شرکت محیا پرداز نیز با بیان اینکه مطالعات و بررسی های اولین سامانه املاک و مستغلات در شرکت عمران و بهسازی شهری ایران از ابتدای سال ۹۰ آغار شد، گفت: امید داریم در آینده نزدیک با راه اندازی این سامانه درسازمانها و شرکت های تابع وزارت راه و شهر سازی و اتصال آنان به یکدیگر شاهد رشد و شکوفایی در زمینه به روز رسانی تجمیع، رفع مغایرت های اجتماعی و سرعت در دسترسی اطلاعات باشیم.

    نظرات