فرودگاه امام خمینی (ره) برای ورود میهمانان اجلاس غیرمتعهدها آماده است

فرودگاه امام خمینی (ره) برای ورود میهمانان اجلاس غیرمتعهدها آماده است

http://www.bananews.ir/مدیرکل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) از آمادگی صد درصدی این فرودگاه برای ورود میهمانان اجلاس جنبش غیرمتعهدها خبر داد و گفت: بخش زیادی از امور عملیات هوانوردی، فرودگاهی و امنیتی انجام شده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)'مرتضی دهقان' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پروازهای روزانه فرودگاه بین المللی امام خمینی در روزهای برگزاری اجلاس هیچ تغییری نخواهد داشت و تمام پروازها سر وقت صورت می گیرد.

وی در ارتباط با چگونگی ورود میهمانان به تهران گفت: سرانی که با هواپیمای اختصاصی به تهران سفر می کنند، به فرودگاه مهرآباد راهنمایی می شوند و این فرودگاه از هفتم تا دهم شهریور بین ۳۰ تا ۱۰۰ درصد تعطیل می‌‌شود.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) اضافه کرد: گروه دیگر شامل سران و خبرنگاران از فرودگاه امام تردد می‌کنند و اکثر آنها با پروازهای عمومی وارد کشورمان می‌شوند.

دهقان بیان داشت: فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) باید آمادگی کامل برای پشتیبانی از فرودگاه مهرآباد داشته باشد تا به هر علتی مانند شرایط نامساعد جوی ، نبود دید کافی و مسایل دیگر، بتواند از میهمانان در فرودگاه امام پذیرایی کند.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) یادآور شد: اقدامات لازم در سه حوزه عملیات هوانوردی، فرودگاهی و امنیتی تقسیم‌بندی و بخش اعظم کارها انجام شده است.

وی ادامه داد: در حوزه عملیات هوانوردی اموری مانند ناوبری، راهداری و ارتباطی بررسی و اطمینان صددرصدی به این سیستم‌ها داده شده است.

دهقان با اشاره به امور بخش فرودگاهی گفت: آماده‌سازی جایگاه‌ها از امور مهم بود که جایگاه VIP فرودگاه امام خمینی (ره) آماده بهره‌برداری و توقفگاه هواپیماها و بهسازی محدوده فرودگاه نیز انجام شده و بخش کوچکی از اقدامات مانند زیباسازی فضای سبز را به روزهای آینده موکول کرده ایم.

    نظرات