مرگ کارگر ساختمانی زیر آوار

مرگ کارگر ساختمانی زیر آوار

http://www.bananews.ir/کارگر جوان هنگام تخریب ساختمان زیر آوار گرفتار شد و جان باخت.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در پی وقوع ریزش آوار بر روی یک کارگر در ساختمان در حال تخریب، شاهدان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تماس گرفتند و از این رو ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۸ و ۳۵ دقیقه روز گذشته زنگ ایستگاه ۱۱ و ۴۳ را همزمان نواخت و آتش نشانان بلافصله به سوی خیابان ولیعصر، نبش میرداماد حرکت کردند.

محمدرضا وکیلی رئیس ایستگاه ۱۱در این باره به خبرنگار مهر اظهار داشت: در محل حادثه یک چهار دیواری مشاهده شد که قسمتی از آن گودبرداری شده و کارگران در حال تخریب بخش دیگری از این ساختمان بودند که در هنگام تخریب سقف و دیوارهای جانبی تیر آهن و بخشی از سقف بر روی کارگران فرو ریخته و کارگری نیز در زیر آوار محبوس شده بود.

وی افزود: آتش نشانان با رعایت اصول ایمنی تیرآهن و قسمت های فرو ریخته را برداشته و کارگر جوان را به نام فضل- ا از اتباع بیگانه را از زیر خاک، آجر و تیرآهن خارج کردند.

وکیلی خاطر نشان کرد: این شخص بر اثر ضربات وارده و حجم زیادی از خاک و آجر که در زیر آن مدفون شده که عوامل اورژانس فوت او را تائید کردند و آتش نشانان جنازه کارگر را برای انجام مراحل قانونی تحویل عوامل نیروی انتظامی دادند.

رئیس ایستگاه ۱۱ خاطر نشان کرد: کارگران در هنگام انجام عملیات ساختمانی باید ضمن رعایت اصول ایمنی از تجهیزات و کلاه ایمنی استفاده کنند تا در هنگام بروز حادثه و سقوط اجسام سنگین کمتر دچار آسیب شوند.

    نظرات