زمین و خانه در آمل متری چند؟

زمین و خانه در آمل متری چند؟

http://www.bananews.ir/رئیس اتحادیه مشاورین املاک در شهرستان آمل با بیان اینکه به علت نبود نقدینگی، خرید واحدهای مسکونی راکد شده و خرید و فروش کاهش یافته است، گفت: تنها راه خارج شدن از رکود بازار مسکن، مساعدت دولت است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) غلامرضا حمیدی در گفت‌و‌گو با ایسنا اظهار کرد: هم اکنون هر مترمربع واحد مسکونی در بهترین نقطه شهری حدود دو میلیون و ‎۳۰۰ هزار تومان و در سایر مناطق حدود یک میلیون و ‎ ۵۰۰ تا ۶۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

وی اظهار کرد: ارزش زمین‌های شهری آمل در برخی مناطق از متری سه تا شش میلیون تومان متغیر است و در بهترین نقطه شهری نیز تا حدود ۱۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک شهرستان آمل با بیان اینکه هزینه اجاره بها و کرایه ها نیز طی چندماه گذشته افزایش داشته است، ابراز کرد: واحدهای مسکونی بسیاری در شهر آمل آماده فروش وجود دارد، اما به دلیل نبود نقدینگی و بالا بودن قیمت، تقاضا برای خرید وجود ندارد.

حمیدی با بیان اینکه قیمت زمین‌های شهری و کشاورزی در شهرستان‌ آمل استان مازندران امسال در مقایسه با سال گذشته ۴۰ حدود درصد افزایش داشته است، گفت: انبوه سازان حاضرند با ۱۰ درصد کمتر از قیمت بازار واحدهای مسکونی را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

    نظرات