تعیین تکلیف قطعات دو و سه آزادراه تهران ـ شمال پس از تعطیلات تهران

تعیین تکلیف قطعات دو و سه آزادراه تهران ـ شمال پس از تعطیلات تهران

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی از تعیین تکلیف قطعات دو و سه آزادراه تهران ـ شمال پس از تعطیلات تهران خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید احمدی صادقی در گفت‌وگو با ایسنا تاکید کرد: ساخت قطعات دو و سه آزادراه تهران ـ شمال از بنیاد مستضعفان گرفته شده است و به یک کنسرسیوم واگذار می‌شود.

وی با بیان این‌که یک کنسرسیوم ایرانی متشکل از دو شرکت برای ساخت قطعات دو و سه آزادراه تهران ـ شمال اعلام آمادگی کرده و با وزارت راه وارد مذاکرات شده‌اند، گفت:‌ قرار است این دو شرکت پیشنهادات خود مبنی بر نحوه ساخت آزادراه به وزارت راه اعلام کنند.

رییس شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور همچنین اظهار کرد: دو شرکت ایرانی در قالب یک کنسرسیوم شرایط ساخت قطعات دو و سه آزادراه را داشتند و قرار شد پس از انجام مطالعات در زمینه چگونگی ساخت و پیشبرد امور پیشنهادات خود را به ما اعلام کنند. قرار بود این اتفاق طی هفته‌های گذشته بیفتد اما به دلیل تعطیلات عید فطر و حالا تعطیلات تهران در پی اجلاس سران غیر متعهدها این امر به پس از تعطیلات تهران موکول شد.

صادقی تاکید کرد: بنیاد مستضعفان به طور قطع از قطعات دو و سه آزادراه تهران – شمال کنار گذاشته می‌شود و تنها در قطعه یک و چهار این آزادراه فعالیت خواهد کرد.

وی درباره زمان افتتاح قطعه چهار آزادراه تهران ـ شمال اظهار کرد: این اتفاق در مهر ماه صورت می‌گیرد.

طبق قول وزیر راه و شهرسازی قرار بود افتتاح قطعه چهار آزادراه تهران ـ شمال در شهریور ماه جاری به عنوان هدیه‌ای برای عید فطر به مردم باشد که صورت نگرفت و صادقی دلیل این تاخیر را اتفاقات غیرمنتظره همچون بارندگی‌های اخیر شمال کشور اعلام کرد.

    نظرات