۶۳ پروژه عمرانی در شهرستان بیجار در حال بهره برداری است

۶۳ پروژه عمرانی در شهرستان بیجار در حال بهره برداری است

http://www.bananews.ir/فرماندار شهرستان بیجار گفت: همزمان با هفته دولت، عملیات بهره برداری از ۶۳ پروژه در قالب طرح های عمرانی، صنعتی و خدماتی در شهرستان بیجار آغاز شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) خلیل جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ۶۳ پروژه در قالب طرح های عمرانی، صنعتی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۴۸ میلیارد ریال در این شهرستان در طول هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی افزود: خدمت به مردم اساس کار دولت است و همه مسئولان، مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی ضمن عمل به منویات و فرامین مقام معظم رهبری باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

فرماندار بیجار به پروژه های بخش کشاورزی در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: در بخش کشاورزی ۱۷ پروژه در قالب طرح های آبیاری تحت فشار، نوسازی جایگاه دام و استخر ذخیره آب با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال در حال اجرا است.

جمشیدی یادآور شد: در راستای توسعه طرح های عمرانی و خدمت رسان، هفت پروژه روستایی در قالب افتتاح و آغاز عملیات بازسازی راه های روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال و افتتاح خط تلفن خانگی دو روستای این شهرستان با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال نیز در این هفته صورت می گیرد.

وی در ادامه گفت: افتتاح پنج پروژه برق رسانی با اعتبار دو میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال از دیگر اقدامات دولت در این هفته است.

فرماندار بیجار از افتتاح فاز سوم دانشگاه پیام نور مرکز بیجار و مجتمع فرهنگی دیجیتالی قرآن کریم با اعتبار اولیه هر کدام ۱۱ میلیارد و ۶۸۸ میلیون ریال خبر داد.

جمشیدی گسترش طرح های صنعتی در این شهرستان را ضروری دانست و افزود: در راستای حمایت از طرح های صنعتی، در این هفته شاهد افتتاح شرکت کیمیا معادن سپاهان با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال هستیم.

وی اظهار داشت: افتتاح طرح های دفع فاضلاب و احداث جایگاه دفن زباله در ۱۰ روستای این شهرستان و افتتاح گازرسانی به شش روستا با اعتباراتی بالغ بر دو میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال و ۱۶ میلیارد و ۳۵۳ میلیون ریال از دیگر طرح های خدمت رسان در این شهرستان است.

فرماندار بیجار در ادامه ضمن اشاره به رفع موانع موجود در راستای بهره برداری از پروژه ۵۶۴ واحدی مسکن مهر شهرستان، بیان کرد: این پروژه بزرگ به عنوان یکی از مهمترین خدمات دولت نهم و دهم به شمار می آید که با همت مسئولان و اعتبارات کمکی دولت، در شهریور ماه امسال به بهره برداری می رسد.

جمشیدی به دیگر طرح های در دست اقدام اشاره کرد و ادامه داد: برای تکمیل و راه اندازی دانشگاه دولتی، تسریع در روند احداث پارک الغدیر و میدان ولایت، زیبا سازی ورودی های شهر در سه محور بیجار - همدان، بیجار - زنجان و بیجار - سنندج اقدامات خوبی صورت گرفته که امیدواریم به زودی شاهد بهره برداری از این طرح ها باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش های خدمتگزاران در دولت و تخصیص اعتبارات صورت گرفته و با پیگیری های نماینده جوان و سخت کوش این شهرستان آینده ای نویدبخش در انتظار مردم ولایت مدار و قدرشناس بیجار است.

    نظرات