توسعه عمران شهری در سنندج جدی گرفته شود

توسعه عمران شهری در سنندج جدی گرفته شود

http://www.bananews.irرئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از نیازهای اصلی در راستای رسیدن به توسعه در کردستان ثبات مدیریت در حوزه های مختلف است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سالار مرادی شامگاه یکشنبه در نشست مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار سنندج اظهار داشت: ثبات مدیریت در بخش های مختلف در استان کردستان یک ضرورت جدی است و باید به این مهم به صورت ویژه توجه کرد تا زمینه برای توسعه همه جابنه استان فراهم شود.

وی با تاکید بر توجه بیشتر به ثبات مدیریت در استان کردستان ادامه داد: جابجایی سریع مدیران به ویژه در حوزه شهری باعث می شود تا موضوع برنامه ریزی به حاشیه برود و به همین دلیل نیز توسعه به دست نمی آید به همین دلیل باید تلاش کرد در این بخش ثبات مدیریت به عنوان یک اصل مهم مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران بر وحدت بین اعضای شورای شهر و شهردار تاکید کرد و افزود: یکی از معضلات اصلی در شهر سنندج و سایر شهرهای کردستان عدم هماهنگی بین اعضای شورای شهر و شهردار است که این روند مناسب نیست و باید در این بخش اقدامات بهتری در دستور کار قرار گیرد.

مرادی با تاکید بر توسعه عمران شهری در سنندج به دلیل جایگاه آن در استان کردستان تاکید کرد و گفت: سنندج پیشانی اصلی استان کردستان است و به همین دلیل باید از تمامی ظرفیت های موجود استفاده کرد تا زمینه برای توسعه شهرستان سنندج به ویژه در حوزه عمران شهری فراهم شود.

وی توسعه فضای سبز، کاهش معضل ترافیک، ساماندهی حاشیه های شهر و همچنین توجه به تامین نیازهای مردم در حوزه های مختلف خدماتی را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: شورای شهر و شهرداری باید از تمامی ظرفیت های موجود در مرکز استان کردستان استفاده کنند.

در ابتدای این جلسه مهدی حسام شریعتی شهردار سنندج در گزارشی به بیان اقدامات و برنامه های اجرایی در راستای توسعه مرکز کردستان خبر داد.

اعضای شورای اسلامی شهر سنندج نیز هر کدام در سخنانی به بیان دیدگاه های خود در حوزه های مختلف این شهر پرداخته و از نمایندگان مردم خواستند که برای رفع مشکلات شهر شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر را کمک کنند.

    نظرات