افزایش قیمت مسکن طبیعی است

افزایش قیمت مسکن طبیعی است

http://www.bananews.ir/رئیس واحد مسکن مهر اداره کل تعاون خراسان رضوی گفت: افزایش قیمت مسکن مهر طبیعی و به علت افزایش دستمزدها و قیمت مصالح در روند ساخت و ساز این واحدهای مسکونی است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) اسماعیل سلطان خواه در نشست خبری قبل از ظهر دوشنبه در اداره کل تعاون استان بیان کرد: هزینه مصالح و ساخت و ساز و دستمزد نیروی کار افزایش یافته است و این موارد بر قیمت تمام شده مسکن تاثیر گذار است.

رئیس واحد مسکن مهر اداره کل تعاون استان تاکید کرد: ۲ هزار واحد مسکونی مشکلاتی داشته اند مانند واحدهای مسکونی شهرک گلبهار که البته تعداد کمی از ۴۰ هزار واحد مسکونی را تشکیل می دهد و کم کاری در این زمینه به ندرت بوده است.

سلطان خواه در رابطه با افزایش قیمت مسکن مهر گفت: تعاونیهای مسکن در خراسان رضوی به جز موارد خاص عملکرد بسیار خوبی داشته اند و هر شرکت تعاونی شخصیت حقوقی خود را دارد.

وی تصریح کرد: از بیش از ۱۰۰هزار واحد مسکونی مهر ۴۰ هزار واحد در قالب تعاونی ها ساخته شده است که ۴۰ درصد در خراسان رضوی را شامل می شود.

وی بیان کرد: ۲۳۰۰ واحد مسکونی مهر در آغاز مهر ماه افتتاح خواهد شد و در حال حاضر کار آماده سازی آنها به پایان رسیده است.

سلطان خواه در رابطه با قبول وثیقه ازتعاونیهای مسکن مهر گفت: تعاونیهای مسکن مهر برای تسهیلات وثیقه نمی خواهند و صندوق سرمایه گذاری تعاون در اتاق تعاون تقاضاهای تعاونیها را دریافت و در کمیته ای مطرح می کند.

وی افزود: پس از بررسی ۷۰ تا ۸۰ در صد از اسناد پذیرفته و وثیقه خارج از پروژه نیازی نیست.

    نظرات