برگزاری نخستین یادواره شهدای نیروی هوایی در شمال‌غرب کشور

برگزاری نخستین یادواره شهدای نیروی هوایی در شمال‌غرب کشور

به گزارش شهریار ، نخستین یادواره شهدای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمالغرب تبریز با حضور امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرتیپ دو رضا یوسفی فرمانده پایگاه دوم شکاری شهید جواد فکوری، حجت‌الاسلام زعفرانچی عضو شورای شهر تبریز و رضا جانفشان نوبری شهردار منطقه ۶ تبریز در پایگاه دوم شکاری شهید جواد فکوری تبریز برگزار شد.

در این آیین، حجت الاسلام زعفرانچی عضو شورای شهر تبریز ضمن قدردانی از شهرداری منطقه ۶ تبریز اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان، موجب می‌شود در راستای اهداف و آرمان های شهدا قدم برداریم.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد شورای ششم در دو سال اخیر اظهار کرد: اقدامات مطلوبی توسط مدیریت شهری و شورای ششم در دو سال اخیر صورت گرفته است که می‌توان به اجرای ۵۵ پروژه ورزشی و ۲۵ سالن چند منظوره اشاره کرد. مردم شریف تبریز باید بدانند خدمتگزاران آنان در شهرداری و شورای شهر با تمامی نواقص و شرایطی که در آن قرار گرفتیم، با قوت در خدمت شهر و شهروندان است.

عضو شورای شهر تبریز همچنین ادامه داد: حرکت شهرداری تبریز یک حرکت رو به جلوست که امیدواریم خدمات آن برای تبریز بیش از پیش ملوس شود.

در ادامه این آیین، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از شهرداری منطقه ۶ تبریز به دلیل برگزاری چنین آیینی، اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست چرا که ما هر چه داریم از برکت خون شهداست و سربلندی ایران در جهان نیز به برکت خون آنان است.

وی در ادامه با بیان اینکه تبریز شهر با ارزش و افتخار آفرین برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: مردم شریف تبریز در تمامی دوران ثابت کردند که یاران با وفا و غیرتمند مقام معظم رهبری هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه افزود: این شهر زادگاه بزرگانی چون علامه طباطبایی، علامه امینی، علامه قاضی و شهدای محراب آیت الله قاضی طباطبایی و آیت الله مدنی، علامه جعفری، ستارخان و باقرخان، شهدای هشت سال دفاع مقدس و بسیاری از مشاهیر و عرفای کشور است.

وی در بخش دیگر سخنان به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز اشاره کرد و گفت: فرصت شناسی و پاسخگویی به نیاز در لحظه یکی از ویژیگی های بارز این مردم به ویژه در قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶ است.
امیر سرتیپ خلبان وحید واحدی همچنین ادامه داد: یکی از وظایف و تکالیف امروز ما جهاد تبیین و تلاش مضاعف در زمینه فرصت شناسی و پاسخگویی به نیاز در لحظه است.

وی افزود: حضور تمام عیار در انتخابات پیشرو یکی از این موارد است چرا که دشمن به عدم مشارکت مردم دل بسته و به دنبال جدا کردن مردم از نظام که به طور حتم تیر دشمن به سنگ خواهد خورد.

گفتنی است، در این آیین از خانواده های شهدا با اهدای لوح سپاس تقدیر و قدردانی شد و همچنین از تابلو شهید محمدرضا رحمانی نیز توسط مسئولان کشوری و استانی رونمایی شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات