قدرداني وزير نيرو و مديرعامل شركت توانير از تلاش ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی توزیع نیروی برق استان کردستان؛ در پی بارش های سنگین برف و باران در روزهای پایانی بهمن که زمینه ساز رانش زمین و متعاقبا وارد آمدن خسارت به تجهیزات شبکه ی برق چهار شهرستان سقز، بانه، مریوان و دیواندره و موجب قطع برق ١٨٣ روستا شد، وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت توانیر طی تماسهای جداگانه ای با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، در جریان آخرین وضعیت روستاهای درگیر با مشکلات ناشی از بارشهای اخیر، قرار گرفتند.
در این تماس تلفنی، مهندس محرابیان وزیر نیرو بر لزوم همکاری، همدلی و استفاده از مشارکتهای مردمی و همچنین استفاده از ظرفیت استانهای همجوار در روند برق دار کردن روستاها تاکید کرد.
در این گفت وگوی تلفنی هیوا لهونیان مدیرعامل توزیع برق کردستان ضمن ارائه گزارش عملکرد چند روزه مدیریت بحران بی سابقه در سطح شبکه برق استان، فعالیتهای انجام شده در زمینه کاهش مخاطرات، عادی سازی شرایط و تامین برق پایدار در اکثر مناطق روستایی از طریق احداث شبکه در شرایط نامساعد جوی و یا نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور، ارائه کرد که مجموعه این اقدامات مورد تقدیر مقام عالی وزارت نیرو از مجموعه نیروهای عملیاتی و پشتیبانی این شرکت قرار گرفت.
دکتر مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر نیز در تماس جداگانه ای با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در جریان آخرین وضعیت روستاهای دچار حادثه قرار گرفت.
در این گفت وگوی تلفنی هیوا لهونیان با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات عملیات احیای شبکه برق روستایی مناطق دچار بحران، مسائل و مشکلات ناشی از بارش سنگین برف و باران و رانش زمین  اظهار داشت: در طول یک هفته اخیر با تلاش شبانه روزی و بی وقفه عوامل اجرایی و عملیاتی اقدامات لازم برای بهبود شرایط شبکه برق روستاها در مناطق کوهستانی و سخت گذر و برقدار کردن روستا انجام شده است.
لهونیان تصریح کرد: عوامل اجرایی و نیروهای عملیاتی به طور مداوم و با بهره گیری از همه ظرفیتهای استانی و فرا استانی در قالب ٦٠ اکیپ عملیاتی  در تلاش برای عادی سازی شرایط در همه مناطق کوهستانی و دور افتاده تا ساعات آتی هستند.
در ادامه مدیرعامل شرکت توانیر از عوامل اجرایی و عملیاتی که در طول این مدت متعهدانه تلاش کردند تا زمینه عادی سازی شرایط را برای هموطنان فراهم کنند، تقدیر و تشکر کرد.
در همین خصوص استاندار کردستان امروز پنج شنبه (٣ اسفند) با حضور در محل ستاد مدیریت بحران مستقر در مدیریت برق شهرستان سقز، در جریان گستردگی حوادث، رویدادها و اقدامات جهادی نیروهای عملیاتی برای عادی سازی شرایط، قرار گرفتند و از مجموع اقدامات صورت گرفته توسط نیروهای عملیاتی و ستاد مدیریت بحران تشکر کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات