مديرعامل شركت توانير: پست 132 كيلوولت GIS حامد مشهد تا ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای خراسان، افزود: با توجه به عمر ٣٠ ساله پست قبلی و نیاز به توسعه آن، برق منطقه ای خراسان تصمیم گرفت پست جدید را به روش GIS  در محل پست قدیمی اجرا کند که با بهره برداری از آن ٦٠ درصد به ظرفیت پست افزوده خواهد شد.
وی اضافه کرد: گران بودن زمین در هسته مرکزی شهر مشهد از دلایلی بود که مقرر شد پست به روش GIS  اجرا شود که فضای بسیار کمتری را اشغال می کند و در عین حال ، تعمیرات راحتر انجام می شود.
مدیرعامل شرکت توانیر خاطرنشان ساخت: این پست به وسیله ١٨٠٠ متر کابل با دو مدار و از طریق تونل انرژی تغذیه می شود و پس از وارد مدار شدن ١٠٠ مگاولت آمپر ظرفیت به شبکه برق افزوده می شود.
مدیرعامل برق منطقه ای خراسان نیز در جریان این بازدید، در خصوص این پست گفت: اتفاق خوبی که در پست حامد افتاده، استفاده بهینه از زمین در این منطقه است که با اجرا به روش GIS  حدود ٣ هزار متر مربع از فضای زمین پست قدیم آزاد می شود.
مهندس محمودی خاطرنشان ساخت: با مصوبه وزارت نیرو در خصوص مولدسازی این زمین فروخته خواهد شد واز منابع آن برای تکمیل این طرح و سایر طرحهای انتقال برق در شهر مشهد استفاده خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات