بررسی راه‌آهن برای رتبه بندی شرکت‌ها پایان یافت

بررسی راه‌آهن برای رتبه بندی شرکت‌ها پایان یافت

http://www.bananews.ir/معاون امور مسافری راه‌آهن اظهار کرد: رتبه‌بندی شرکت‌‌های حمل و نقل ریلی از سوی شرکت راه آهن جمع بندی شده و برای نهایی شدن نیازمند شنیدن نظرات شرکت های مسافری ریلی هستیم.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) منصور عرب یار محمدی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران شرکت‌های مسافری ریلی را در شاخص‌های مختلف بررسی کرده تا رتبه آنها را مشخص کند.

وی با بیان اینکه بررسی‌های شرکت راه آهن پایان یافته است، افزود: برای جمع‌بندی نهایی و اعلام رتبه شرکت‌ها باید نظرات شرکت‌های مسافری را نیز جویا شویم.

معاون امور مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: این رتبه‌بندی تنها مربوط به شرکت های مسافری نیست و شرکت‌های راهبر و مالکان قطارها را نیز شامل می‌شود.

به گفته وی رتبه بندی در شرکت‌های راه آهن در زمینه‌های مختلف بصورت جداگانه اعلام می‌شود. به این معنی که شاید یک شرکت در زمینه ظاهر قطار و واگن‌ها رتبه خوبی کسب کند اما در بخش خدمات داخل قطار همچون غذا آن رتبه را کسب نکند و به این ترتیب رتبه‌ها اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بهداشت، برخورد ماموران و رئیس قطار، ظاهر سالن‌ها، وضعیت فنی، پذیرایی در طول مسیر و ... از جمله شاخص‌هایی است که برای رتبه بندی بررسی می‌شوند.

معاون امور مسافری راه‌آهن درباره تاثیر رتبه بندی روی نرخ بلیت قطارها نیز اظهار کرد: پس از نتیجه گیری شرکت‌هایی که بیشترین رتبه‌ها را کسب کرده‌اند در زمینه افزایش تعرفه می‌توانند اقدام کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: درصورتی که شرکتی رتبه مناسبی اخذ نکند و موجب نارضایتی مسافران باشد امکان ممانعت از تردد قطارهای آن وجود دارد.

    نظرات