آغاز انتخابات نظام مهندسی در کردستان

آغاز انتخابات نظام مهندسی در کردستان

http://www.bananews.ir/انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی و ساختمان استان کردستان همزمان با سایر نقاط کشور در شهرستانهای مختلف این استان آغاز شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) از صبح امروز و همزمان با سراسر کشور انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی و ساختمان استان کردستان آغاز شد و قرار است که ۹ عضو اصلی و هفت عضو علی البدل هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان در این استان برگزیده شود.

نائب رئیس هیئت نظارت بر انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی و ساختمان استان کردستان در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در انتخابات امروز در استان کردستان در مجموع چهار صندوق پیش بینی شده است که یک صندوق واقع در اداره کل راه و شهرسازی در سنندج به صورت ثابت و سه صندوق نیز به صورت سیار آراء را جمع آوری می کنند.

رسول غفوری ادامه داد: سه صندوق سیار در سه محور که صندوق سیار شماره یک شامل شهرستان های بیجار، قروه و دهگلان، صندوق شماره دو شهرستان های سقز، بانه و دیواندره و در نهایت صندوق سیار شماره سه ویژه شهرستان های مریوان، سروآباد و کامیاران است.

وی با اشاره به ثبت نام ۶۱ داوطلب در استان کردستان گفت: بعد از بررسی صلاحیت ها و همچنین انصراف افراد در نهایت ۵۳ نفر برای عضویت در هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان کردستان معرفی شدند و امروز قرار است که از بین این افراد ۹ نفر به عنوان اعضاء اصلی و هفت نفر به عنوان اعضاء علی البدل انتخاب شوند.

نائب رئیس هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان کردستان یادآور شد: بر اساس قانون انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان کشور در رشته عمران سه نفر، ترافیک یک نفر، معماری یک نفر، شهرسازی یک نفر، نقشه برداری یک نفر، برق یک نفر و مکانیک یک نفر به عنوان اعضا اصلی هیئت مدیره انتخاب می شوند.

وی بیان کرد: انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان کردستان از ساعت هشت صبح امروز آغاز شده است و کار جمع آوری آراء تا ساعت ۲۰ امشب ادامه دارد و قرار است که دو ساعت بعد از پایان انتخابات نتایج از سوی هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات اعلام شود.

غفوری در پایان عنوان کرد: در حال حاضر سه هزار و ۳۴۲ نفر عضو نظام مهندسی ساختمان استان کردستان با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر می توانند در انتخابات امروز شرکت کرده و افراد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

    نظرات