بهره‌برداری ۲۹۷ طرح عمرانی در کرج

بهره‌برداری ۲۹۷ طرح عمرانی در کرج

http://www.bananews.ir/فرماندار کرج گفت: با ۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار عملیات اجرایی تعداد ۲۹۷ طرح در شهرستان کرج به پایان رسید و این طرح‌ها به مناسبت هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهدی ایران‌نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان کرج با اشاره به افزایش اعتبارات عمرانی شهرستان کرج در سه سال اخیر، افزود: این اعتبارات از ۲۸ میلیارد تومان در سال ۸۹ و قبل از استان شدن البرز به ۹۰ میلیارد تومان در سال ۹۰ افزایش یافته و در این راستا تعداد ۴۰۰ طرح نیز اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه سیاست دولت در سال جاری تاکید بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام است، تصریح کرد: رقم اعتبارات این شهرستان در سال ۹۱ به ۱۵۲ میلیارد تومان فزونی یافته است. وی موفقیت‌های حاصل شده در سه دهه اخیر را ناشی از ایجاد تعامل و همدلی بین مسوولان‌ استان و دستگاه‌های اجرایی دانست و بر ضرورت حفظ این ارزش‌ها تاکید کرد.

استاندار البرز نیز در این جلسه گفت: در هفته دولت در مجموع تعداد ۵۰۰ طرح با ۲۵۴ میلیارد تومان اعتبار در استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت. عیسی فرهادی در ادامه بر ضرورت تکمیل طرح‌های نیمه تمام در سال جاری تاکید کرد. فرهادی با اشاره به اینکه سند آمایش سرزمین در حال تدوین است، اظهار امیدواری کرد که تدوین این سند تا پایان سال جاری به انجام برسد.

دکتر ایزد بین، رییس شورای اسلامی شهر محمد شهر نیز در این جلسه گزارشی از اوضاع کنونی این شهر ارائه داد و بر لزوم اجرای طرح آمایش سرزمین برای گسترش عدالت اجتماعی در استان تاکید کرد. وی با اشاره به پتانسیل و توانمندی‌های

محمد شهر و نیز امکانات سردخانه‌ای و نزدیکی آن به فرودگاه افزود: بحث آمایش سرزمین و پایتخت میوه به عنوان دو خروجی جلسه مطرح می‌شود و باعث می‌شود تا به محمد شهر به عنوان یک شهر اقماری نگاه نشود.

رییس شورای شهر محمد شهر همچنین بر ضرورت طرح راه اندازی قطار شهری، فاضلاب، امکانات ورزشی و دیگر زیرساخت‌ها در این شهر تاکید کرد.

    نظرات