نتایج انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان قم اعلام شد

نتایج انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان قم اعلام شد

www.BanaNews.ir

نتایج ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از سوی هیئت اجرایی انتخابات اعلام شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) نتایج اولیه شمارش آراء نامزدهای ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم که در روز سه شنبه ۱۴ شهریور برگزار شد ، از سوی هیئت اجرایی انتخابات مشخص شد که نتایج قطعی بعد از تایید وزرات راه و شهرسازی اعلام می شود.

از تعداد ۲ هزار و ۳۲۹ نفر واجد شرایط در انتخابات ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ، تعداد هزار و ۴۷ نفر در انتخابات شرکت کردند که اسامی منتخبین اصلی و عدل البدل در رشته های هفتگانه به شرح زیر است.

در رشته عمران امین مقومی با کسب ۵۱۶ رای ، سید محمد کاظم موسوی ملکی با کسب ۲۰۰ رای و مرتضی داودی با کسب ۱۸۹ رای ، بیشترین آرا را در گروه عمران به خود اختصاص دادند.

در رشته نقشه برداری امیر دهقان منشادی با کسب ۳۹۹ رای و علی روشن در رشته ترافیک با کسب ۳۹۹ به هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم راه یافتند.

در گروه معماری و شهرسازی ، افشین وفایی منش در رشته معماری ۲۳۲ رای و در رشته شهرسازی نیز سعید خان احمدلو با کسب ۴۴۰ رای ، بیشترین رای را از از مجموع آراء ماخوذه به خود اختصاص دادند.

در گروه تاسیسات ، حمید رمضان دهنوی در رشته برق با کسب ۲۸۸ رای و سید علیرضا سید حسینی در رشته مکانیک با کسب ۳۱۹ رای به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم انتخاب شدند.

روح الله امراللهی با ۱۸۴ رای در رشته عمران ، حسن خانی با ۲۸۸ رای در رشته نقشه برداری ، حسن هاشم زاده با ۱۷۱ رای در رشته ترافیک ، محمدرضا سامانی با ۲۳۰ رای در رشته معماری ، سید جواد حسینی با ۳۰۱ رای در رشته شهرسازی ، علی زاهدی با ۱۹۱ رای در رشته برق و داود بیطرفان با کسب ۱۳۷ رای در رشته مکانیک به عنوان اعضای عدل البدل ششمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم معرفی شدند.

 

 

 

    نظرات