رضایت ۹۵ در صدی شهروندان از عملکرد آتش نشانی تبریز

رضایت ۹۵ در صدی شهروندان از عملکرد آتش نشانی تبریز

به گزارش شهریار ، سعید صالح نیا مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه این رضایت حداکثری شهروندان حاکی از فعالیت مثمر ثمر کارکنان در حوزه ایمنی شهری است افزود: بیش از بیست و دو هزار نفر شهروند تبریزی در طی ۳۷۱ جلسه آموزشی از آموزش های عمومی ایمنی آتش نشانی برخوردار شدند که از جمله اقدامات مهم این سازمان در حوزه آموزش شهروندی بود.

وی ادامه داد: در بیش از  ۴ هزار و ۴۳۴ مورد عملیات آتش نشانی در سطح شهر تبریز، سازمان آتش نشانی تبریز در کمترین زمان اقدام به اجرای عملیات امدادی و اطفائی و از توسعه میزان خسارات جانی و مالی پیشگیری کرده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز در ادامه به اقدامات انجام یافته در حفظ ایمنی شهری توسط معاونت پیشگیری این سازمان اشاره و گفت: این معاونت در روزهای پایانی سال با افزایش میزان ساعات کاری روزانه به ارایه هر چه بیشتر خدمات در حوزه طرح ایمنی پرداخت که این رقم در سال جاری به ۲ هزار و  ۳۱۷ مورد ارتقاء یافت.

وی افزود: یک هزار و ۱۵ مورد صدور پایانکار ایمنی، ۳ هزار و ۱۹۳ بازدید ایمنی، ۲ هزار و ۹۱۳ جوابیه و میز خدمت مشاوره ایمنی ۳ هزار و  ۸۵۹ از جمله سایر اقدامات مهم این سازمان به شهروندان در سال جدید است.

صالح نیا در ادامه ضمن قدردانی از زحمات ومساعی همکاران خدوم سازمان، افزود، افزایش میزان رضایتمندی شهروندان از سازمان آتش نشانی، نشانگر تلاش چشمگیر همکاران این سازمان و مایه دلگرمی این قشر خدوم در راستای ارایه خدمات ایمنی بهینه به شهروندان فهیم تبریز است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات