برپایی مجموعه نمایشگاهی سوغاتسرا، صنایع دستی و گردشگری در مجموعه ائل‌گولی در ایام نوروز

برپایی مجموعه نمایشگاهی سوغاتسرا، صنایع دستی و گردشگری در مجموعه ائل‌گولی در ایام نوروز

به گزارش شهریار ، سیامک‌آسیایی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری که در سطح‌شهر از سوی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز همزمان با آغاز سال نو و تقارن آن با بهار قرآن انجام می‌گیرد، گفت: در راستای معرفی بیشتر صنایع دستی و گردشی استان و نیز سوغات آذربایجان به ویژه شهر تبریز به مسافرین نوروزی و نیز ارائه محصولات فرهنگی به گردشگران و میهمانان نوروزی مجموعه نمایشگاهی سوغاتسرا، صنایع دستی و گردشگری در مجموعه ائل‌گولی بر پا شد.

وی برپایی نمایشگاه‌های فصلی در سطح‌شهر به ویژه در مجموعه ائل‌گولی را در معرفی و رونق بیشتر صنایع دستی و گردشگری استان تاثیرگذار عنوان کرد و بر بسترسازی و بر پایی این نمایشگاهها در تفرجگاه‌های بزرگ شهری تاکید کرد.

آسیایی ایام نوروز را فرصت خوبی برای معرفی بیشتر صنایع دستی و گردشگری و نیز محصولات فرهنگی عنوان کرد و از برنامه‌های مدون سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در این زمینه طی سالجاری خبر داد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در سخنان خود برپایی نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری استان در مجموعه ائل‌گولی در ایام نوروز و در ساعات قبل و بعد از ظهر را یادآور شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات