آغاز ثبت‌نام متقاضیان جذب هیات علمی از فردا

آغاز ثبت‌نام متقاضیان جذب هیات علمی از فردا

http://www.bananews.ir/رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از آغاز ثبت‌نام فراخوان سراسری جذب هیات علمی نیمه متمرکز و اعطای بورس تحصیلی به متقاضیان مراکز آموزش عالی کشور از فردا دوشنبه ۲۰ شهریور ماه خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) دکتر محمدرضا مردانی امروز در نشست خبری که در محل وزارت علوم برگزار شد، افزود: ثبت‌نام تا دهم مهر ماه به مدت ۲۰ روز ادامه دارد.

وی همچنین افزود: دانشگاه‌هایی که نتوانستند نیازهای خود را تا دهم شهریور ماه که سابق بر این اعلام شده بود، بارگذاری کنند، می‌توانند نیازهای خود را تا سی‌ام شهریور ماه نیز درج کنند.

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: در این میان متقاضیان پس از مطالعه کامل شرایط و همچنین اطلاعیه‌های اعلامی نسبت به تعیین اولویت‌های سه‌گانه خود اقدام کنند.

مردانی خاطر نشان کرد: به گفته وزیر علوم امسال در صورتی که دانشگاه امکان جذب داشته باشد تا ۱۲ هزار نفر را در دانشگاه‌ها جذب خواهیم کرد.

وی همچنین افزود: افراد تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان و دبیرخانه استعدادهای برتر وزارت علوم ضمن ثبت‌نام گزینه مربوطه را که مربوط به این دسته از متقاضیان است را علامتگذاری کنند و پس از تایید وزارت علوم این افراد می‌توانند چهار اولویت انتخاب کنند که دو اولویت آن آموزشی و دو اولویت نیز پژوهشی است. همچنین پرونده این دسته از متقاضیان در راستای توجه به نخبگان و استعدادهای برتر در اولویت قرار می‌گیرد.

    نظرات