حضور گسترده مهندسان در انتخابات وظیفه منتخبین را سنگین تر کرده است

حضور گسترده مهندسان در انتخابات وظیفه منتخبین را سنگین تر کرده است

http://www.bananews.ir/رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم گفت:مشارکت گسترده اعضا در ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره این سازمان، مسئولیت افراد انتخاب شده را سنگین تر کرده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهندس امین مقومی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده اعضای سازمان در برگزاری انتخابات ششمین دوره هیئت مدیره نظام مهندسی قم اظهار داشت: این انتخابات همزمان با سراسر کشور در ۱۴ شهریور در استان قم برگزار شد که به دلیل استقبال و حضور گسترده مهندسان ، زمان انتخابات یک ساعت تمدید شد و رای گیری تا ساعت ۲۱ ادامه داشت.

وی با اشاره به رقابت سنگین داوطلبان ورود به هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در این دوره از انتخابات افزود: عملکرد و رویکرد مناسب و قابل قبول مدیریت کنونی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ، یکی از دلایل مشارکت چشمگیر مهندسان در پای صندوق های رای بود که این امر نشاندهنده آگاهی جامعه مهندسی به حقوق خود است.

مقومی در ادامه با اشاره به نتایج انتخابات ششمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ادامه داد: نیمی از اعضای انتخاب شده در استان قم ، افرادی هستند که تاکنون در این سازمان فعالیت داشته اند و این امر نشان می دهد که جامعه مهندسین استان، به عملکرد این افراد رای مثبت داده اند .

وی اضافه کرد: بر اساس گزارشات بدست آمده این شرایط در سایر استانها نیز به چشم می خورد که این امر گویای آن است که مدیریت کنونی سازمان ، توانسته است اعتماد عمومی مهندسان ساختمان را جلب کند.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با تاکید بر اینکه مشارکت بالای مهندسان پشتوانه خوب و مناسبی برای آینده سازمان است تصریح کرد: مشارکت گسترده اعضای سازمان در ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره، مسئولیت افراد انتخاب شده را سنگین تر و بیشتر می کند.

مقومی همچنین درباره اقدامات انجام شده برای حضور حداکثری مهندسان در انتخابات اخیر گفت: جلسه معرفه کاندیداهای ورود به هیئت مدیره و اعضای سازمان برگزار شد که در این جلسه سه ساعت و نیمه هر یک از کاندیداها ضمن معرفی خود ، برنامه هایشان را برای حضور در هیئت مدیره سازمان تشریح کردند.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ادامه داد: ویژه نامه هایی با موضوع انتخابات نیز در سازمان تهیه و منتشر شد که در آنها اطلاعات و مشخصات تمام افراد و کاندیداها درج شده بود تا مهندسان بتوانند در یک فضای کارشناسی و آزاد ، افراد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

    نظرات