قالیباف: سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی محکم و درس‌آموز بود

قالیباف: سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی محکم و درس‌آموز بود

به گزارش  شهریار از خبرگزاری فارس، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی مجلس گفت: رحمت خدا بر قهرمانان شهید تاریخ ساز ایران اسلامی سرود خدا بر ارواح طیبه سیدالشهدی انقلاب اسلامی شهید سلیمانی و چشم و چراغ ما شهید تهرانی مقدم و یاران شهید ایشان.
وی افزود: سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی که به کنسولگری ایران تعرض کرده بود و خاک کشورمان محسوب می‌شود محکم و درس آموز بود.
قالیباف ادامه داد: پاسخ بازدارنده و پشیمان کننده مدافعان حریم کشور عزیزمان دل هر ایرانی را که دل در گرو عزت و امنیت کشور پرافتخار مان را دارد شاد کرد. اقدام نظامی ایران در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشور ما بر اساس منشور سازمان ملل متحد بود و در صورتی که رژیم صهیونیستی و یا متحدان آنها غلط دیگری سر بزند پاسخ طراحی شده ایران شدیدتر خواهد بود.
قالیباف تصریح کرد: انتقام از این رژیم غاصب و کودک کش موج شادمانی و غرور در دل مسلمانان جهان ایجاد کرده است. دولت‌های مسلمان با پیروی از خواسته ملت‌های خود که همانا تنبیه متجاوزان صهیونیست است در سمت درست تاریخ بایستند و خود را مقابل اراده ملت‌ها قرار ندهند.
وی گفت: جمهوری اسلامی ایران بر این اصل تاکید دارد که هرگونه تهدید از مبدا هر کشوری پاسخ مناسب و شدید به منشا تهدیدات را در پی خواهد داشت. ایجاد امنیت پایدارمنوط به پشیمان کردن هر متعرض به کشور است و جمهوری اسلامی ایران که نشان داده است غیرتمندانه نسبت به حفظ خاک و امنیت کشور برخورد می‌کند با اقتدار به وظیفه ملی خود عمل کرده است.

قالیباف تاکید کرد: وظیفه خود می‌دانم به نمایندگی از مردم از حافظان امنیت و عزت ایران تشکر کنم خدا شما را عزیز کند که ایران ما را عزیز و سربلند کردید سیلی انتقام ایران به پشتوانه اراده ملت سرفراز ایران اسلامی محکم و پشیمان کننده بود و بار دیگر ثابت کرد که ما ملت امام حسین(ع) هستیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات