تحقق ۱۸۲ درصدی بودجه اجرای احکام در شهرداری منطقه ۷

تحقق ۱۸۲ درصدی بودجه اجرای احکام در شهرداری منطقه ۷

به گزارش شهریار ، اصغر آدی بیگ با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ رقم ۱۰۰ میلیارد تومان برای تحقق بودجه توسط واحد اجرای احکام  مصوب شده بود، اظهار کرد: با تلاش همکاران، ۱۸۲ میلیارد تومان درآمد وصولی محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه از کل پرونده های ارسالی به واحد اجرای احکام، ۴۸۳ پرونده وصولی بود، افزود: از این مقدار ۸۰ میلیارد تومان نقدی و ۱۰۲ میلیارد تومان به صورت غیرنقدی و اقساط است.

آدی بیگ عنوان کرد: میزان تحقق بودجه این واحد در یک سال گذشته ۱۸۲ درصد است که نشان دهنده تلاش همکاران در واحد اجرای احکام است.

شهردار منطقه ۷ تبریز در ادامه از آغاز اجرای نمای کامپوزیت بازارچه محلی در خیابان شهید صمدی خبر داد و افزود: بازارچه محلی در خیابان شهید صمدی با هدف ایجاد رفاه شهروندان و توسعه امکانات در سطح محلات و پیشگیری از سفرهای داخل شهری در ابعاد ۵۰۰ مترمربع در حال احداث است.

وی اعتبار احداث این بازارچه محلی را ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این بازارچه در ۳۲ غرفه با ابعاد سه در سه احداث خواهد شد.

شهردار منطقه ۷ تبریز عنوان کرد: این اقدام در راستای اجرای طرح های محله محور و توانمند سازی محلات و جلوگیری از کاهش ترافیک شهری، توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه، در حال اجراست.

آدی بیگ عنوان کرد: با اجرای نمای کامپوزیت بازارچه شهید صمدی، پیشرفت فیزیکی این بازارچه به ۶۵ درصد رسید.

شهردار منطقه ۷ تبریز در ادامه به تداوم عملیات جدول کاری مسیر خیابان معراج در وادی رحمت تبریز اشاره کرد و افزود: اجرای پروژه دوبانده کردن خیابان معراج به عنوان راه حلی برای کنترل میزان ترافیک و روان سازی تردد عمومی شهروندان، بر اساس نیازسنجی و اولویت بندی کارشناسان حوزه های مختلف ترافیکی و شهرسازی و در راستای بهسازی معابر و کاهش بار ترافیکی انجام شد.

وی با اشاره به اعتبار اولیه ۵۰ میلیارد ریالی این پروژه ترافیکی افزود: برای کاستن از بار ترافیکی منطقه، عرض باند ۱۲ متر تعیین شده و در مجموع کل مسیر ۳ کیلومتر است.

آدی بیگ ادامه داد: مسیرگشایی وادی رحمت با هدف مدیریت بار ترافیکی در این مسیر بوده که در مناسبات خاص شاهد بار ترافیکی بالایی می باشد که با دو بانده کردن مسیر برگشت می توان بخشی از مشکلات ترافیکی در این محدوده را کاهش داد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه دوبانده کردن خیابان معراج وادی رحمت هم اکنون در مرحله جدول گذاری است.

شهردار منطقه ۷ تبریز همچنین از تداوم عملیات اجرای شبکه آب خام لوله گذاری از مردانی آذر به سمت پارک ابوذر خبر داد.

آدی‌بیگ با اشاره به اهمیت آب رسانی برای توسعه فضای سبز، اظهار کرد: جهت تامین آب مورد نیاز فضای سبز پارک ابوذر، عملیات حفاری از چند روز پیش توسط معاونت فنی و عمرانی این منطقه آغاز شده و تا کنون حدود ۷۰۰ متر عملیات حفاری انجام شده است.

وی افزود: متراژ کلی برای حفاری در این پارک بیش از ۱۳۰۰ متر طول پیش بینی شده است.

آدی بیگ خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت آب شرب برای حیات وجهت صرفه جویی در مصرف آن برای  فضای های سبز اجرا و تکمیل  پروژه های شبکه آب خام  باعث کاهش هزینه‌های جاری آبیاری فضای سبز در آینده خواهد شد.

شهردار منطقه ۷ تبریز از زنده گیری و جمع آوری ۹۰ قلاده سگ بلاصاحب از ابتدای سال تاکنون در جنوب غرب تبریز از ابتدای سال تاکنون خبر داد و عنوان کرد: جمع‌آوری سگ های بلاصاحب با هدف حفظ آرامش و احساس امنیت شهروندان، بهداشت روان جامعه با رعایت حقوق حیوانات توسط معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۷ انجام و به سازمان مدیریت پسماند شهری جهت اجرای فرایند عقیم سازی و نگهداری منتقل می شود.

وی ادامه داد: منطقه جنوب غرب تبریز به واسطه موقعیت جغرافیایی خود و همجواری با حریم های گسترده روستاها شاهد حضور بیشتر سگ های بلاصاحب نسبت به دیگر مناطق است، با این حال نیروهای خدمات شهری اقدامات لازم برای زنده گیری آنها را انجام می دهد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات