آغاز بهره برداری از خط ۵ اتوبوسهای تندرو

آغاز بهره برداری از خط ۵ اتوبوسهای تندرو

http://www.bananews.ir/مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از آغاز بهره برداری از خط ۵بی آر تی خبر داد و گفت: از ساعت ۶ صبح امروز خدمات رسانی به مسافران این خط آغاز شده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) پیمان سنندجی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز بهره برداری آزمایشی فاز نخست خط ۵ اتوبوس های تندرو حدفاصل پایانه علم صنعت تا میدان آرژانتین از امروز گفت: ازساعت ۶ صبح امروز(چهارشنبه ۲۲شهریورماه) ۵۰ دستگاه اتوبوس به صورت ۲۴ ساعته به مسافران خدمات رسانی می کنند .

وی با بیان این مطلب اظهار کرد: فاز نخست خط ۵ اتوبوس های BRT که از پایانه علم و صنعت آغاز می شود و تا میدان آرژانتین ادامه دارد، حدود ۱۱ کیلومتر است و در این بخش از مسیر ۱۰ ایستگاه احداث شده است.

سنندجی افزود: پیش بینی می شود در روزهای نخست بهره برداری از فاز نخست این پروژه ، روزانه ۷۰ هزار مسافر توسط این خط جابه جا و به مرور بر تعداد مسافران افزوده شود.

وی با تاکید براینکه خط ۵ اتوبوس های تندرو که خط شرقی- غربی است، یکی از مهمترین خطوط این سامانه خواهد بود گفت: این خط می تواند جاذب بسیاری از سفرهای روزانه در تهران باشد

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت:با توجه به ترافیک بسیار سنگین صبح گاهی و عصرگاهی در بزرگراه رسالت، راه اندازی خط ۵ اتوبوس های BRT در این مسیر می تواند مشکلات شهروندان برای تردد سریع و راحت در این بزرگراه را تا حد زیادی رفع کند.

وی ادامه اد: طی روزهای آینده مشکلات احتمالی خط شناسایی و رفع می شود .

    نظرات