ضرب‌الاجل به شناورهای فاقد هویت در بنادر هرمزگان

ضرب‌الاجل به شناورهای فاقد هویت در بنادر هرمزگان

http://www.bananews.ir/استاندار هرمزگان اعلام کرد: صاحبان شناورهای بدون پلاک در استان تا هفتم مهرماه سال‌جاری فرصت دارند نسبت به پلاک‌گذاری شناورهای خود اقدام کنند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ابراهیم عزیزی در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به لزوم ساماندهی شناورها در استان اظهار کرد: بعد از این مدت با متخلفان به صورت جدی و قانونی برخورد می‌شود.

رییس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان ادامه داد: هر شناوری که کد، پروانه و هویت ندارد اجازه تردد ندارد و توقیف خواهد شد.

عزیزی تصریح کرد: دریابانی استان موظف است هر شناوری را که بدون هویت بوده توقیف کند و سایر ادارات نیز در مورد ساماندهی شناورهای فعال در استان همکاری کنند.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اطلاع‌رسانی صحیح و لازم به مردم در مورد ممنوعیت تردد شناورهای بدون هویت گفت: همه افرادی که صاحب شناور هستند و در زمینه‌هایی مانند صیادی، تفریحی، تجاری و غیره با آن شناور قصد فعالیت دارند، می‌توانند با مراجعه به ادارات مربوطه (شیلات، میراث فرهنگی، اداره کل بنادر و دریانوردی) برای اخذ پلاک مراحل قانونی را پشت سر بگذارند.

 

    نظرات