کتاب جامع هوشمند استاندارد ملی ابنیه و ساختمان ایران رونمایی شد

کتاب جامع هوشمند استاندارد ملی ابنیه و ساختمان ایران رونمایی شد

www.BanaNews.irکتاب جامع هوشمند استاندارد ملی ابنیه و ساختمان ایران امروز (شنبه ) همزمان با گشایش دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنت ساختمان و با حضور معاون اول رییس جمهوری رونمایی شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) این کتاب نخستین کتاب هوشمند ساختمانی کشور است که با هدف استانداردسازی، افزایش دانش فنی ساخت و ساز کشور، به کارگیری فناوری های نوین ساختمانی و تعامل بین تولیدکننده و مصرف کننده تهیه شده است.

تعداد بناهای تاریخی و باستانی ایران، انجام مطالعات کاهش خطرپذیری ساختمان ها در مقابل زلزله، روش های موثر در تولید مصالح مقاوم ساختمانی، راههای حمایت از تولیدکنندگان مصالح ساختمانی، نقش گمرک در صنعت ساختمان، تسهیلات بانکی و توسعه صنعت ساختمان، راههای اصلاح الگوی مصرف انرژی در ساختمان ها، محیط زیست و نقش آن در شهرک های مسکونی، سبک سازی و اهمیت آن در کاهش خطرات احتمالی ناشی از زلزله در ساختمان ها از جمله موضوعات ارایه شده در نخستین کتاب جامع هوشمند استاندارد ملی ابنیه و ساختمان ایران است.

این کتاب با قابلیت به روزرسانی اطلاعات و خدمات جانبی مختلف مربوط به صنعت ساختمان، از این پس در اختیار همه سازندگان، مشاوران، پیمانکاران و فعالان عرصه صنعت ساختمان ایران خواهد بود.

کتاب جامع هوشمند استاندارد ملی ابنیه و ساختمان ایران با همکاری و حمایت وزارت راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی ساختمان و اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تا ۲۸ شهریورماه درمحل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است .

    نظرات