حضور رهبر معظم انقلاب مرهمی بر آلام زلزله زده ها بود

حضور رهبر معظم انقلاب مرهمی بر آلام زلزله زده ها بود

www.BanaNews.irاستاندار آذربایجان شرقی گفت: حضور رهبر معظم انقلاب در هفته نخست وقوع زلزله ارسباران در مناطق آسیب دیده بسیار آرامبخش و مرهمی بر آلام زلزله زده ها بود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) احمد علیرضابیگی شامگاه شنبه در همایش ˈمهر ایران، مرهم آذربایجانˈ، با اشاره به اسکان ۱۲۰هزار از اهالی این مناطق در چادرها اظهار کرد: ملت ایران با حضور بموقع خود در صحنه، در حوزه امداد و نجات رکورد زدند و تمام جهان متاثر از این همدلی شدند.

وی مصوبه های سفر رییس جمهوری در بازدید از مناطق زلزله زده را بسیار کارگشا دانست و افزود: ملت و دولت در ساعت های ابتدایی وقوع این زلزله توانستند امداد و نجات را به نحو احسن انجام دهند.

علیرضابیگی مصوبه های سفر رییس جمهوری در بازدید از مناطق زلزله زده را بسیار کارگشا دانست و با تاکید بر ضرورت تلاش برای احداث خانه های امن برای زلزله زدگان اضافه کرد: امروز برای اسکان زلزله زدگان رکورد جدیدی ثبت شد و به جهانیان نشان دادیم که ملت و دولت قابلیت‌های بیشتری هم دارد.

همایش ملی یک روزه خیران با هدف بازسازی و عمران مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی با عنوان مهر ایران، مرهم آذربایجان روز شنبه با حضور جمعی از مسوولان و خیران در تالار وزارت کشور برگزار شد.

نمایشگاه عکس ˈ آذربایجان، جان ایرانˈ هم در حاشیه این همایش در محل گالری لاله با هدف کمک به مردم زلزله زده دایر شده بود.

 

    نظرات