اخذ مجوز و آغاز ثبت نام اولین همایش ملی مهندسی تخریب در صنعت ساختمان

اخذ مجوز و آغاز ثبت نام اولین همایش ملی مهندسی تخریب در صنعت ساختمان

http://www.bananews.ir/دانشگاه صنعتی امیرکبیر-تعاونی علمی و آموزشی و جامعه متخصصان با همراهی نهادها، انجمنها و سازمانهای ذیربط ( همچون سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ، دفتر امور مقررات ملی ساختمان، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت و بهداشت کار، اداره کل بازرسی وزارت کار، سازمان آتش نشانی و شورای اسلامی شهر تهران، مرکز سلامت وزارت بهداشت و انجمنهای صنفی و حرفه‌ای ) در نظر دارند برای اولین بار در سطح کشور همایش تخصصی یک روزه‌ای را با عنوان مهندسی تخریب در صنعت ساختمان با حضور مدیران و فعالان صنعت ساختمان و استادان برجسته دانشگاههای معتبر کشور در تاریخ پنجشنبه ۲۷ مهرماه ۱۳۹۱ در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار نمایند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) پیرو پیگیری‌های بعمل آمده مجوز برگزاری این همایش ملی از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری نیز اخذ و فرایند ثبت نام و اعزام کارکنان دستگاههای اجرایی کشور تسهیل گردیده است.

این همایش تخصصی با ارائه مقالات علمی و کاربردی، سخنرانی‌های کلیدی و هم‌اندیشی همراه خواهد بود و تلاش می‌نماید تا بستر مناسبی را پیرامون مقوله تخریب ساختمان و ایمنی در آن فراهم آورد.

بدینوسیله از کلیه مهندسان، متخصصان، مدیران، کارشناسان ‌‌و فعالان‌ عرصه ساخت و ساز ‌کشور جهت حضور در این رویداد مهم ملی دعوت بعمل می‌آید. به پیوست پوستر همایش به همراه فرم ثبت نام ارسال می‌گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه ثبت نام می‌توانید به آدرس اینترنتی www.Demolition.ir مراجعه و یا با دبیرخانه همایش به شماره‌های ۶۶۴۶۲۶۸۹ و ۶۶۴۶۲۶۷۳- ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

 

    نظرات