پیشنهاد خرید پارک پردیسان به متری ۹۰۰۰ تومان

پیشنهاد خرید پارک پردیسان به متری ۹۰۰۰ تومان

http://www.bananews.ir/سخنگوی شهرداری تهران با اعلام آمادگی شهرداری برای نگهداری پارک‌پردیسان گفت: اگر دولت توان تامین بودجه نگهداری این پارک را ندارد در صورتی که این پارک را در اختیار شهرداری قرار دهد حتما به بهترین شکل در خصوص حفاظت از فضای سبز و نگهداری آن ‌اقدام خواهیم کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدهادی ایازی معاون شهردار تهران تصریح کرد: اگر سازمان حفاظت محیط زیست قصد نگهداری و حفاظت پارک پردیسان را دارد دیگر نیازی به دنبال کردن پیشنهاد خرید پارک پردیسان توسط شهرداری نیست.

ایازی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: هزینه نگهداری پارک پردیسان به گفته مسوولان محیط زیست ۵ میلیارد تومان است در حالی که تنها ۵/۱ میلیارد تومان برای آن بودجه در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: این نگرانی به دلیل کمبود بودجه ۵/۳ میلیاردی است که امکان نگهداری مناسب فضای سبز آن محدوده را ظاهرا با مشکل مواجه کرده و باید دولت بودجه مناسب برای نگهداری از این پارک را تامین کند.

معاون شهرداری تهران با اشاره به سخنان رییس سازمان حفاظت از محیط زیست در خصوص پیشنهاد خرید پارک پردیسان به متری ۹ هزار تومان گفت:‌ ما پیشنهاددهنده اولیه برای خرید پارک پردیسان نبودیم و همان طور که در شورای شهر تهران مطرح شد این موضوع از سوی هیات وزیران مطرح شد که بخشی از این پارک به فروش برسد و ما نیز اعلام آمادگی کردیم برای حفظ این پارک بی‌نظیر آمادگی خرید با حفظ کاربری فضای سبز را داریم و هدف اصلی‌مان نگهداری از فضای سبز پایتخت بود و قیمت در مساله دوم قرار داشت.

 

    نظرات