کمک ۴ میلیارد تومانی شهرداری تهران به مردم زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی

کمک ۴ میلیارد تومانی شهرداری تهران به مردم زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی

http://www.bananews.ir/شورای شهر تهران مجوز استفاده از اعتبارات مصوب سال ۹۱ برای کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی را به شهرداری تهران داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) شورای شهر تهران امروز لایحه مجوز شهرداری تهران برای کمک به زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی را با اکثریت آرا تصویب کرد تا به این ترتیب علاوه بر کمک‌های مردمی جمع‌آوری در سطح شهرداری تهران، این امکان فراهم شود که مجموعه مدیریت شهری تهران اقدامات لازمی را برای مردم شهرهای آسیب‌‌دیده در زلزله آذربایجان شرقی انجام دهد.

بر اساس این مصوبه شهرداری تهران مجاز است که مبلغ ۴۰ میلیارد ریال را از سرجمع اعتبارات مصوب سال ۹۱ برای اقدامات پیش‌بینی شده و مورد نظر در آذربایجان شرقی اختصاص دهد.

حمزه شکیب ـ رییس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر تهران در همین راستا از رییس شورای شهر سوال کرد که آیا این مبلغ جدای از کمک‌های اولیه صورت گرفته پس از زلزله توسط شهرداری تهران است که چمران در پاسخ گفت: تا جایی که من می‌دانم تابحال هر کمکی صورت گرفته از طریق کمک‌های مردمی، کارکنان و پرسنل اجرایی بخش‌های مختلف شهرداری نظیر مترو و برخی از مناطق از جمله منطقه ۱۹ بوده است.

وی افزود: تعدادی از شهرداران به همراه معاون خدمات شهری، مسوول پیگیری اقدامات صورت گرفته و حضور و نظارت در مناطق زلزله‌زده از سوی شهردار تهران شده‌اند.

احمد مسجدجامعی – عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ضمن تایید اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری تهران در مناطق زلزله‌زده آذربایجان، پیشنهاد کرد که اقدامات پیش‌بینی شده برای شورای شهر تهران با نظر و هماهنگی شوراهای شهر این شهرستانها و مسوولین محلی مناطق زلزله‌زده انجام شود، چرا که ممکن است بسیاری از اقدامات صورت گرفته با نیازها و خواسته‌های مردم تطبیق نداشته باشد، به همین دلیل بهتر است شوراها که از خود مردم هستند، در جریان این تصمیم‌گیری‌ها قرار گیرند.

    نظرات