تحویل نیمی از واحدهای مسکن مهر به زوج‌های جوان

تحویل نیمی از واحدهای مسکن مهر به زوج‌های جوان

http://www.bananews.ir/معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: حدود ۵۶۰ هزار واحد مسکن مهر شهری افتتاح شده است که حدود ۴۵ تا ۵۰ درصد واحدهای تحویل داده شده برای جوانان بوده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سعید سیدعلایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: سالانه ۸۰۰ هزار ازدواج در کشور انجام می شود و برنامه ریزی کرده‌ایم که قسمت عمده نیاز خانواده‌های جدید تشکیل شده به مسکن را از سوی مسکن مهر شهری و روستایی پاسخ دهیم.

وی ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال جاری در مسکن شهری و روستایی نزدیک یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد به جمع واحدهای افتتاح شده اضافه شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه مسکن پس از اشتغال، یکی از شاخص‌های اصلی در زمینه تسهیل ازدواج و تحکیم خانواده است، گفت: در هیچ یک از دولت‌های پیشین چنین اقداماتی و امکاناتی در جهت تولید مسکن پیش بینی نشده بود، اما در دولت نهم به ویژه دولت دهم در زمینه تولید مسکن شهری تلاش زیادی شده است.

سید علایی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر حدود دو میلیون و ۲۵۰ هزار واحد مسکن شهری از سوی وزارت راه و شهرسازی در شهرهای بالا و پایین ۲۵ هزار نفر و در شهرهای جدید و بافت فرسوده سطح کشور در حال احداث است.

    نظرات