آغاز عملیات احداث بزرگترین پارک آبی کرمان در محور هفت باغ علوی

آغاز عملیات احداث بزرگترین پارک آبی کرمان در محور هفت باغ علوی

http://www.bananews.ir/عملیات احداث بزرگترین پارک آبی کرمان با مساحت ۲۸ هزار متر مربع در مراسمی با حضور استاندار کرمان در محور هفت باغ علوی آغاز شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) اسماعیل نجار، استاندار کرمان در این مراسم، احداث چنین مجموعه آبی را در کرمان به دلیل فاصله ای که از آب های آزاد، دریا و دریاچه دارد، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر دانست.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح زمینه اشتغالزایی، ارتقای اقتصادی و گردشگری فراهم می شود و در همه زمینه ها حمایت های لازم را تا زمان راه اندازی این مجموعه انجام خواهیم داد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه دولت تمامی اختیارات خود را به استانداران محول کرده است، اظهار کرد: باید از این فرصت مناسب برای دادن مجوزهای لازم برای سرمایه گذاری استفاده کرد.

نجار، ظرفیت‌ها و نعمت های خدادادی در استان کرمان را بسیار بی نظیر و استثنایی توصیف کرد و گفت: در حال حاضر در بخش معدن بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش های مختلف فولاد و مس در دست اجراست.

محسن ایرانمنش، سرمایه گذار این طرح نیز در این مراسم، گفت: این مجموعه تفریحی برای ۲۶۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد و با ۱۹۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری ساخته خواهد شد.

وی افزود: این مجموعه در مدت دو سال و با مشارکت بانک عامل سرمایه گذاری در شهر کرمان احداث می شود.

وی بیان کرد: در ساخت و نصب وسایل و تجهیزات این پارک آبی از به روز ترین و جدیدترین ابزار و لوازم تفریحی دنیا استفاده می شود و امکان استفاده مجزا از امکانات این مجموعه برای بانوان و مردان در هر روز فراهم خواهد شد.

ایرانمنش، خاطرنشان کرد: این مجموعه در سه طبقه شامل سالن بازی های آبی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع، فروشگاه و رستوران به مساحت یکهزار و ۵۰۰ متر مربع احداث خواهد شد.

    نظرات