جاده اصلی نورآباد - رستم دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

جاده اصلی نورآباد - رستم دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

http://www.bananews.ir/قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: همانگونه که قول داده بودم، پروژه جاده اصلی نورآباد- رستم دهه فجر امسال آماده بهره‌برداری خواهد بود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) هوشنگ عشایری با اعلام این خبر افزود: شرایط خوب کار کردن در شهرستان‌های نورآباد و رستم فراهم شده است.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس ادامه داد: جاده نورآباد- رستم هم‌اینک بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی تقاطع ورودی رستم تا ۴۵ روز دیگر آغاز می‌شود، گفت: این عملیات در صورتیکه شرایط آب و هوایی اجازه دهد تا پایان امسال تمام و قابل بهره‌برداری خواهد شد.

قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس اضافه کرد: تقاطع خروجی شهر رستم در طرح تفصیلی این شهر دیده شده که با بازنگری‌هایی، اقدامات مهندسی آن با مشارکت شهرداری انجام خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود بین ۸ ماه تا ۱ سال به‌طول انجامد.

عشایری شرایط جاده‌های استان فارس از نظر نصب علایم جاده‌ای را مناسب ارزیابی و خاطرنشان کرد: تقاطع همسطح بابا میدان- گچساران نیز به صورت موقت ایجاد شده که ساماندهی آن از لحاظ علایم ترافیکی باید انجام گیرد تا حوادث احتمالی به حداقل ممکن برسد.

براساس این گزارش، مدیر کل راه و شهرسازی فارس به همراه مسئولان شهرستان نورآباد از محورهای هفت برم - مشایخ - بوان – نورآباد، پل زیرگذر مصیری ( ورودی کمربندی )، بزرگراه نورآباد، تقاطع بابا میدان – گچساران، تقاطع کوپن به حسین آباد، راه روستائی زیردو، تنگه لله، محور چهار خطه و پروژه‌های مسکن مهر شهرستان نورآباد بازدید کردند.

    نظرات